Τρίτη, 20 Νοεμβρίου 2012

Ο ΣυνΠαντικός Νόμος υπερβαίνει όλους τους άλλους

    


"Ο Πλατωνικός Δημιουργός του κόσμου είναι πάνω απ’ όλα προικισμένος γεωμέτρης που εγκαθιστά μαθηματική τάξη σε ένα Σύμπαν αταξίας και αναρχίας."






Μια ιδιαίτερη ταινία, με μία σπουδαία απορία, "είναι αυτο το πεπρωμένο της ανθρωπότητας;"

Να είναι ο άνθρωπος   "ο μεγάλος παραβάτης" τούτης της Μπλε Χλωμής Kουκίδας(Carl Sagan).
Ή μήπως, όπως μου αρέσει ν'αναφέρω, τα λόγια του ποιητή
"Πήραμε τη ζωή μας Λάθος κι αλλάξαμε ζωή".



 
 

2 σχόλια:

  1. Με τι καρδιά, με τι πνοή,
    τι πόθους και τι πάθος
    πήραμε τη ζωή μας· λάθος!
    κι αλλάξαμε ζωή.

    Αν μου ζητούσες να σε χαρακτηρίσω,Θα σε αποκαλούσα δραπέτη του χωροχρόνου αγαπητή μου xibalba.
    Αυτό καταλαβαίνει κανείς που θα κάνει μια μικρή βόλτα στο ιστολόγιο σου και διαβάσει κάποια από τα θεματάκια σου.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα ξεκινήσω με το υποκοριστικό σου "τα θεματάκια σου" που συνθλίβει τον προηγουμενο στίχο σου.Τώρα, για τον χαρακτηρισμό του χωροχρονικού δραπέτη, θαρρώ πως ακόμη είμαι κι εγώ "φυλακισμένη στο χωροχρόνο" όπως κι εσύ.Στην επόμενη "σκουληκότρυπα" όμως που θα περάσει θα τρουπώσω.Κι αν μπω στο λαγούμι, τότε θα χω δραπετέυσει!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή