Κυριακή, 31 Μαρτίου 2013

Ταξίδι στα μυστικά μονοπάτια των άστρων


 "Μυθωδία"



Ενα μαγευτικό συμπαντικό ταξίδι, μικρής διάρκειας, με την υπέροχη συνοδεία της Μυθωδίας του Βαγγέλη Παπαθανασίου
Παραγωγή: Ίδρυμα Ευγενίδου, 2006 (Σκηνοθεσία: Παναγιώτης Σιμόπουλος, Sound Design: Αναστάσιος Κ. Κατσάρης)




http://ih0.redbubble.net/image.13568977.5466/flat,550x550,075,f.jpg


Σε αυτή μου την ανάρτηση θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη από τους αναγνώστες, για ένα τεχνικό λάθος που δυστυχώς, είμαι υπεύθυνη.Αφορά το μεγαλύτερο μέρος των  εικόνων(176 στον αριθμό), των αναρτήσεων μου.Θα χρειαστώ, λοιπόν αρκετό χρόνο για να επεξεργαστώ ξανά ολες τις αναρτήσεις και να επαναφέρω τις  εικόνες.

2 σχόλια:

  1. Καλό κουράγιο ωραία μου κυρία και άλλη φορά να προσέχουμε πιο κουμπάκι πατάμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχχ...και παίζεις με τον πόνο μου!Βέβαια εύχομαι,αυτά να ήταν τα προβλήματα, όλων των ανθρώπων, κι όχι "επιβίωσης".
      Να είσαι καλά πάντως, σ΄ευχαριστώ πολύ για το (γλυκήτατο) σχόλιο!!!
      Φιλιά για μια καλημέρα.

      Διαγραφή