Κυριακή, 5 Μαΐου 2013

Τα όμορφα πράγματα...






Χρόνια πολλά σε όλους 

Με τα πιο ευωδιαστά άνθη και μια γλυκιά μελωδία "Dos Gardenias" 






Η διάθεση όλων μας τελείως καλοκαιρινή πια...







Κάποιοι από μας, στον περιούσιο τόπο μας, έχουμε τόσες επιλογές ειδικά για τις μέρες των αργιών για μία, έστω, και σύντομη βόλτα κάτω από τον καυτό ήλιο σε μια όμορφη παραλία, που σε κάποιους ανθρώπους (κατοίκους άλλων περιοχών του πλανήτη) είναι ίσως ότι πιο αξιοζήλευτο, χαιρόμαστε σαν Έλληνες ακόμη. Δυστυχώς πολλές φορές το θεωρούμε τόσο δεδομένο, που μπορεί να μας προκαλέσει μέχρι και ανία.
Γιαυτό και εγώ θα χρησιμοποιήσω την γνωστή φράση (λόγω του διαφημιστικού σποτ) που "φοριέται" τελευταία

"Τα πιο ωραία πράγματα στη ζωή...




...δεν είναι πράγματα"





7 σχόλια:

  1. Όπως το λες Χριστινάκι ΔΕΝ είναι πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα Ευτάστριέ μου.
      Έτσι ακριβώς και η ελπίδα είναι ότι, "Δεν" θα γίνουν ΠΟΤΕ...όμορφα!

      Διαγραφή
  2. Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά, φίλη Xibalba (Χριστίνα)!
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα σου Λύκιε.Σ' ευχαριστώ πολύ που πέρασες για να αφήσεις τις ευχές σου, στο "ψηφιακό μου δωμάτιο".
      Αληθώς Ανέστη και Χρόνια, με πολλά Όνειρα να έχεις.
      Μία μικρή προσωπική ευχή με μια στροφή, από τους στίχους ενός τραγουδιού της Λίνας Νικολακοπούλου ΑΤΟΜΙΚΗ ΜΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΑ (που μου αρέσει πολύ),
      "Κι αν είναι από το είναι μου
      κι απ΄ την καρδιά που το 'πα
      να γίνει η αγάπη προσευχή
      και στάχτη το κακό".
      Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Xibalba και σε ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου.
    Πέρασα για να μείνω!
    Νοιώθω μια ευχάριστη αύρα, στο "ψηφιακό σου δωμάτιο" και αυτό μου αρέσει!
    Ένας ξεχωρίστός χώρος, από έναν ξεχωριστό άνθρωπο.
    Καλή σου εαρινή συνέχεια...
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τί να πω... έχω μείνει άναυδος από το blog σου Χριστίνα (το είδα πιο πάνω αυτό) και από το πώς γράφεις και τί αναρτείς γενικώς... νιώθεις μια παράξενη όμορφη αύρα σε αυτό το χώρο σου...απλά respect!!!
    να μου είσαι πάντα καλά, θα τα λέμε πλέον τακτικώς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χα χα μάλλον τα παραλές, άναυδος...
    Πάντως και σαν άφωνος θα συνεχίζεις πιστεύω να αποτυπώνεις τον εαυτό σου, με τον εξαιρετικό, γραπτό σου λόγο!
    Αυτό που ήδη κάνεις, δηλαδή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή