Τετάρτη, 4 Σεπτεμβρίου 2013

Salvator Dali (Destino)...οι ακόλουθοι της Μοίρας





Επιστροφή
Μετά από μια κάπως, απρόσμενα μεγάλη απουσία από το "ψηφιακό δωμάτιο" (όπως μου αρέσει να αποκαλώ το blog), απαλλαγμένη όμως, από τις αφόρητες έγνοιες, (ενός δύσκολου για όλους χειμώνα), να συλλέγω άφθονη βιταμίνη D , με την ευγενική χορηγία του ευεργέτη ήλιου και φυσικά απολαμβάνοντας, μοναδικά το διάβασμα.Έτσι κύλησαν οι μέρες της θερινής ξεκούρασης, και απόλυτα κατανυκτικής "διαδικτυακής νηστείας"!!!
Φορτωμένη με υλικό,(και με ένα επιπλέον ημερολογιακό έτος, την πρώτη ημέρα του φθινόπωρου)  για την θεματολογία, του blog, επέλεξα μία δική μου, αναδημοσίευση που μπορεί να συνδέσει εξαιρετικά τα όσα θα ακολουθήσουν...
Εύχομαι σε όλους ομαλή προσαρμογή, σε ένα κατά πολύ "θερμότερο" (κι από καλοκαίρι) σε παγκόσμια γεγονότα,   Φθινόπωρο.



 Salvator Dali




DESTINO:Μία παραγωγή που ξεκίνησε το 1945, όταν ο διάσημος Ισπανός σουρεαλιστής  Salvator Dali  και ο  Walt Disney συνεργάστηκαν μεταξύ τους, με υπεύθυνο  γι'αυτήν τον Jonh Hench.
Στην ταινία οι χαρακτήρες αγωνίζονται ενάντια στο χρόνο, το γιγάντιο ρολόι του Δία και την πέτρινη όψη του, που καθόριζε τη Μοίρα όλων των ανθρώπων.


Ο  Dali και ο Hench δημιούργησαν, μια τεχνική animation, την κινηματογραφική ισοδυναμικότητα, διαμέσου της παρανοϊκής κρίσης του Dali.Μια μέθοδος εμπνευσμένη απ' τον Φρόυντ, στο υποσυνείδητο, με τις διπλές κρυφές εικόνες.



Η πλοκή της ταινίας, έχει περιγραφεί από τον Dali ως "μια μαγική εμφάνιση του προβλήματος της ζωής μέσα στο λαβύρινθο του Χρόνου".




Για το Walt Disney, δεν ήταν παρά μια απλή ιστορία, μίας νεαρής κοπέλας για την αναζήτησή της αληθινής αγάπης.




Αχ, έρωτα!Να μπορούσαμε , εγώ κι εσύ, να συνωμοτήσουμε με τη Μοίρα, ν 'αρπάζαμε αυτό το θλιβερό Σχέδιο των Πραγμάτων, να το κάναμε κομμάτια και μετά, να το ξαναφτιάχναμε όπως το θέλουν οι καρδιές!
'Εντγουωρντ Φιτζέραλντ

Ένιωσες ποτέ παγιδευμένος στο πεπρωμένο;Να παλεύεις με τα κύματα της μοίρας σου;Να γελιέσαι, ότι τ' ορίζεις, εδώ, στο παρόν;



Ο Paulo Coelho είπε πως "είμαστε όλοι κύριοι της μοίρας μας". Εμείς διαμορφώνουμε τη μοίρα μας, όταν γινόμαστε αυτό που κάνουμε.

Άραγε, θα μπορούσαμε να "επηρεάσουμε" το Πεπρωμένο μας, μέσα στο χωροχρόνο; 
Επεμβαίνοντας ίσως, στων άλλων...;
Ή μήπως, δεν θα μπορούσαν να υπάρξουν "τυχαία" γεγονότα, σ' ένα τέλεια συγχρονισμένο σύμπαν! 



Άλλωστε, "η μοίρα μας, είναι η θέληση μας, η δε θέληση μας η φύση" Ντισραέλι  κι η φύση είναι μέρος του όλου, όπως ακριβώς κι εμείς...

Κι έτσι..."δεν ωφελεί σε τίποτε, το να φιλονικείς με το αναπόφευκτο.Το μόνο δυνατό επιχείρημα, που μπορείς να φέρεις σ ένα δυνατό άνεμο, είναι να φορέσεις το παλτό σου" 
Τζεημς Ράσσελ Λάουελ





Ένα υπέροχο μουσικό κομμάτι για να την έναρξη αυτής της μαγευτικής εποχής... 













19 σχόλια:

  1. Στην αρχή εμφανίστηκε ο Στράτος κι ύστερα εσύ.Ένας-ένας εμφανίζεστε μάτια μου;αχαχα!
    Η δημοσίευσή σου υπέροχη, ενδιαφέρουσα κι ενημερωτική!Δεν πιστεύω πως υπάρχει μοίρα και το πεπρωμένο μας ορίζεται από μας με τη βοήθεια του Θεού ή του Σύμπαντος(γι΄ άλλους).
    Καλωσόρισες Xibalba μου, εύχομαι ν΄ αντέξουμε το φθινόπωρο μέχρι τον χειμώνα, να περνάτε όμορφα και χαρούμενα και πρώτα απ΄ όλα με υγεία.Μου λείψατε εσείς κι οι δημοσιεύσεις σας.Να ΄στε σίγουροι πως τις διαβάζω κι ας μη σχολιάζω συνέχεια.
    Καλό σας μεσημέρι!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρίσκω Νίκο.
      Χαίρομαι πάρα πολύ που σε βρίσκω με μια τόσο διαφορετική και κατά πολύ καλύτερη διάθεση, όπως ακριβώς και στο τελευταίο μου σχόλιο που σου είχα γράψει (που ήταν και η προσωπική μου ευχή) πριν από το "κακό όνειρο"...
      Αυτή σου η ευδιαθεσία, προδίδει ότι έχετε "ξυπνήσει" οπότε έχετε απαλλαγεί από αυτό (το κακό όνειρο) και μάλλον ακολουθεί το ανάλογο "χουζούρι" που είναι πάντα απαραίτητο...!!!
      Εύχομαι και στους δυο σας την πιο ήπια προσαρμογή στην νέα εποχή που ήρθε, το φθινόπωρο αλλά κυρίως με μια νέα στάση για την Ζωή σας...με "γλυκά Όνειρα"
      Κι επειδή είναι ο μήνας που γιορτάζει το κορίτσι σου, να είστε πάντα καλά και να χαίρεστε ο ένας τον άλλο.
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου και για την "προσοχή" που μας δίνεις, είναι αμοιβαία!
      Έχω βέβαια μία "ενστα-σούλα" για το πεπρωμένο, την οποία όμως θα την εκφράσω σε επόμενη ανάρτηση...οπότε, για την ώρα κρύβω λόγια, που λέει κι ο λαός χαχα.
      Να είστε καλά και κυρίως χωρίς...ΓΚΡΙΝΙΑ!!!

      Διαγραφή
  2. "Άραγε, θα μπορούσαμε να "επηρεάσουμε" το Πεπρωμένο μας, μέσα στο χωροχρόνο;"

    Σίγουρα Ναι.! ~ είναι θέμα αντιμετώπισης των καταστάσεων μέσα στο χώρο και στο χρόνο.

    Τhey call it "Timing" ~ when the time is right to do certain things, and where the time is always right to
    react in a special way.

    Καλώς Όρισες και πάλι στο χαοτικό νετ. Ελπίζω να έχουμε ένα όμορφο φθινόπωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρίσκω καλή μου α-Ορατή.
      Η προσωπική μου απορία είναι τι γίνεται όταν "παρεμβαίνουμε" στων άλλων...θα μπορούσε να είναι κι αυτό προκαθορισμένο;Ή δημιουργούμε κάποια ανισορροπία που έχει συνέπεια στον βίο μας ή και όχι μόνο στον δικό μας;
      Έπεται συνέχεια στο θέμα...
      Το φθινόπωρο είναι πανέμορφο, αρκεί να σταματήσεις το βλέμμα, κι εκείνο θα σε συνεπάρει, όπως τα γερασμένα φύλλα των δέντρων ο αέρας...
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  3. Που είσαι κοριτσάκι μου..ανησύχησα λίγο..είμαι και λίγο ευαίσθητη τρομάρα μου..σου είχα στείλει στην προηγούμενη ανάρτηση και σ'έχασα..μεσολάβησε και το καλοκαίρι και πέρασε καιρός..ελπίζω να μου είσαι καλά..η ανάρτησή σου καταπληκτική όπως πάντα!!!μας γνωρίζεις πράγματα που δεν τα ξέραμε..μας ενημερώνεις-όπως λέει κι ο Νικόλας πιό πάνω-και το κυριότερο είναι....μαγευτικά όλα αυτά..ότι μας δίνεις..στο δικό σου χωροχρόνο με αχτύπητη γραφή..γλυκό φθινόπωρο σου εύχομαι..φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Kate, καλώς όρισες με τον καλό σου το λόγο, όπως σε κάθε σου επίσκεψη!
      Είσαι από τους ανθρώπους που αναζητάς πάντα, την "καλή πλευρά" των πραγμάτων και φυσικά των ανθρώπων, (ΔΕΝ ΜΙΡΛΙΑΖΕΙΣ) κι αυτό είναι ένα εξαιρετικό χάρισμα που έχω παρατηρήσει στους "διαδικτυακούς περιπάτους μου" στο δικό σου ιστολόγιο σου, αλλά και σε φιλικά ιστολόγια.Καλή ώρα όπως εδώ.
      Νομίζω ότι άλλο ένα ευχαριστώ δεν θα μπορούσε να εκφράσει την εκτίμηση και την συμπάθεια μου, στο "προσωπάκι σου", αλλά για την ώρα είναι το μόνο που μπορώ να σου ανταποδώσω!
      Ίσως αν θέλεις να επικοινωνήσεις μαζί μου με e-mail, θα χαιρόμουν πολύ, να σου φανώ χρήσιμη σαν νοσηλεύτρια, στο θέμα υγείας που αντιμετώπιζες.
      Οι διακοπές μας ήταν ήσυχες και ξένοιαστες, η πρώτη ημέρα του Σεπτέμβρη που είναι η γενέθλιά μου με βρίσκει κατά έναν ακόμη χρόνο σοφότερη (χαχα) δηλαδή "γηραιότερη" στην έναρξη της όμορφης και μελαγχολικής εποχής του φθινοπώρου!
      Να μου είσαι καλά, και φυσικά θα επικοινωνούμε συχνότερα.
      Καλή εβδομάδα να έχεις.
      Πολλά φιλιά και καλό φθινόπωρο.

      Διαγραφή
  4. Ναί..τώρα κατάλαβα Χριστινάκι μου..ώστε στη Χαλκιδική μου ήσουνα βρε κι εγώ ανησύχησα??πλάκα κάνω κοριτσάκι μου..τώρα διάβασα την απάντηση στο σχόλιό μου..εγώ σε περίμενα στο δικό μου μετά ήρθα απο τον δικό σου χώρο κατάλαβα ότι έλειπες διακοπές..ανησύχησα γλυκά,,δεν τρόμαξα κιόλας..καλοκαιράκι ήτανε..όλο και κάπου πήγαμε..αν και το μισό εγώ το πέρασα με ζαλάδες-λόγω υπότασης-τουλάχιστον το υπόλοιπο πέρασε ανώδυνα θα τα λέμε τώρα Χριστίνα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βεβαια , θα ήθελα να ρωτησω τον κύριο Lowell (αλλα μου πεθανε μολις το 1891γμτ) , τι ειναι τελικα πιο αναπόφευκτο ; Το ίδιο το αναπόφευκτο ή το φορέσεις το παλτό σου μπρωστα σε αυτο ; Και εαν τελικά , και το να φορέσεις το παλτό σου ειναι αναπόφευκτο τότε δε ειναι παραλογο να προσπαθεις να αποφύγεις το αναποφευκτο με το αναποφευκτο ; Οπως και να εχει , χαρηκα πολύ που βρηκα το μπλόκ σου . Εδω και αρκετα χρόνια εχω απογοητευθει απο τον χώρο των blogs . Γεμησε από σκέψεις κονσερβες και παστά συναισθηματα που τα σερβίρουμε (αφου πρωτα τα εχουμε σκοτωσει τεμαχισει και παστωσει καλα ) στους ψυφιακους συνδαιτυμόνες της βαθυας μας θλήψης για την κακουργα την ζωή . Πολύ χαρηκα που βρηκα μια διαφορετικη , επι του στημονος της Αρχικης Δομης σκέψη , και ας την λένε xibalba :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η στάση στο διάβα ενός (απογοητευμένου) "τρελού" που άφησε το χωριό του για λίγο, και απάντησε στο δρόμο του, μια γνήσια επώνυμη D(e)li,(τρελή), είναι ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟ...και αυτό θα στο επιβεβαίωνε κι ο συγχωρεμένος( Lowell )!!!
      Τώρα, για την χαρά σου,σε κατανοώ απόλυτα σαν Ντελή κι εγώ, γιατί μόνο ένας τρελός, θα χαιρόταν ανακαλύπτοντας το Xibalba τον "Κάτω κόσμο" των Μάγιας.
      Ειλικρινά... καλώς όρισες.

      Διαγραφή
  6. καταπληκτική ανάρτηση ομολογώ... εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τιμή, η αξιολόγηση, "καταπληκτική ανάρτηση", σε ευχαριστώ πολύ για την σύντομη μα τόσο κολακευτική "ομολογία" σου Νημερτή!
      Καλό σου ξημέρωμα.

      Διαγραφή
  7. Kαταπληκτική ανάρτηση Χριστινάκι!
    Δεν έχω παρά να συμφωνήσω με τα λόγια του Ράσελ και αν μου επιτρέπεις θέλω να συμπληρώσω πως κάποιοι άνθρωποι βλέπουν το πεπρωμένο τους σαν τη καταδίκη τους! Αντί να κοιτάζουμε το πεπρωμένο σαν μια καταδίκη, πρέπει να το βλέπουμε ως το δημιούργημά μας. Έτσι και τις δύσκολες στιγμές πρέπει να τις βλέπουμε μόνο ως κρίσιμες διότι αν αντισταθούμε απλοϊκά, κάποτε θα μας καταπατήσει όχι μόνο το βάρος της πληγής, μα και οι ίδιες μας οι παθητικές πράξεις. Ενώ αν συλλάβουμε την κρισιμότητα της στιγμής και την χρησιμοποιήσουμε δυναμικά θα μας βοηθήσει. Δεν παλεύουμε με τη θάλασσα, ζούμε πάνω στη θάλασσα.
    Φιλιά τρελοκομείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ..."Αντί να κοιτάζουμε το πεπρωμένο σαν μια καταδίκη, πρέπει να το βλέπουμε ως το δημιούργημά μας", τώρα γιαυτό διίστανται κάπως οι απόψεις...Το μόνο βέβαιο είναι ότι "φυγείν αδύνατον"!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο.
      Να είσαι καλά Ευτάστριε και καλό ξημέρωμα να έχεις.

      Διαγραφή
  8. Κάπου εδώ κολλάει το..όπως στρώσεις θα κοιμηθείς ή σπέρνεις ανέμους θεριζεις θύελλες και άλλα πολλά του θυμοσοφου λαού μας γλυκειά μου xibalba.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κατ' αρχάς να σου ευχηθώ Χρόνια Πολλά για τα γενέθλια σου (που δεν το πρόσεξα) να έχεις μια υγιή, όμορφη κι εξελίξιμη διαδρομή στη ζωή σου!!! Και πάλι σ' ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου και την επιτυχημένη μουσική έκπληξη! Χάθηκα κι εγώ από τα σχόλια σου, παρ' ότι σε διαβάζω, αλλά δεν είχα χρόνο. Έλειπα κι είχα διάφορα να διεκπεραιώσω, όμως τώρα θα τα λέμε συχνότερα.
    Το πεπρωμένο νομίζω προσεγγίζει χωροχρονικά τη ζωή μας κατά κάποιο λόγο και για και σκοπό. Η μοίρα μας εξαρτάται κατά πολύ από εμάς,νομίζω, από τις επιλογές μας, τη σκέψη, την κρίση, τη στιγμή, τις καταστάσεις κ.λ.π. Θέλει πάλη, ευελιξία κι ένστικτο. Όμορφο θέμα για πολύ συζήτηση!!! Φιλιά πολλά και σ' ευχαριστώ για όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι σε ευχαριστώ πολύ, για τις ευχές σου!!!
      Επειδή γνωρίζω και βιώνω κι εγώ (όπως οι περισσότεροι άνθρωποι)αυτό το κυνήγι του χρόνου...μέσα στο χώρο, δεν υπάρχει λόγος να αναφέρεσαι, σε αυτό.Άλλωστε αυτό το διάστημα ξέρω ότι έχεις και μία "ιδιαίτερη αποστολή" και πέραν αυτής, έχουμε αναφερθεί στο θέμα "κυνήγι του χρόνου".
      Σήμερα ήταν μία σημαντική μέρα, με μία προγραμματισμένη, αλλά ιδιαιτέρως σοβαρή χειρουργική επέμβαση (αρκετών ωρών)που υπεβλήθει η μητέρα μου.Και όπως αντιλαμβάνεσαι αυτός ήταν και ο λόγος που δεν ασχολήθηκα καθόλου με το blog.
      Παρόλα αυτά, ζητώ συγνώμη για την καθυστέρησή μου και φυσικά στο θέμα "πεπρωμένο" θα δώσω τον ανάλογο χώρο...παρέα με κάποια φιλοσοφικό-επιστημονικά ερεθίσματα, για περαιτέρω προσωπικές αναζητήσεις και φυσικά συζητήσεις!!!
      Να είσαι καλά!
      Πολλά φιλιά και καλή δύναμη στο σημαντικό έργο σου!

      Διαγραφή
  10. Μην παρεξηγείς κοριτσάκι μου..σου είχα ευχηθεί??βλέπω 2 σχόλια δικά μου βλέπω δικά σου ΄...τά'παιξα τώρα..χρόνια πολλά γερή κι ευτυχισμένη και κανένα σύννεφο μη σκιάσει ποτέ τη ευτυχία σου..σ'ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για την υποστήριξή σου για το θέμα της υγείας μου με την υπόταση..τώρα που πέρασε η ζέστη είμαι καλύτερα..το mail Θα στο στείλω κάποια στιγμή μήπως κανονίσουμε κοινο meeting και με Νικόλα..σας έχω κάποιες προτάσεις που με άλλα 3 ιστολόγια πρέπει να τις συζητήσουμε..έλα κι απο μένα σου έχω ένα κοκτέιλ με γέφυρες,φεγγάρια έρωτα και φυσικά μουσική..τα αισθήματα είναι αμοιβαία ματάκια μου..άπειρα φιλάκια!!!καλό ξημέρωμα τώρα πιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Kate, σε ευχαριστώ πάρα πολύ, για την τόσο όμορφη ευχή σου!
      Έστω και κάποιες ημέρες αργότερα, λειτουργεί σαν καταπραϋντικό σε όλη αυτή την κατάσταση που περιέγραψα πριν και στην Κατερίνα!
      Εννοείται πως αναμένω, τις ενδιαφέρουσες προτάσεις σου, για οτιδήποτε μπορώ να φανώ χρήσιμη, ως Χριστίνα(καλύτερα)!!!
      Σε φιλώ,κι εύχομαι να έχεις καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  11. Καλώς βρεθήκαμε και πάλι..Καλώς σας βρίσκω.. Καλή αρχή στο μπλοκ (μετά την απουσία σου) και περίμενουμε/περιμενω τη θεματολογία σου , στο ταξίδι στον όμορφο κόσμο των πλανητών που μου αρέσει :))
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή