Τρίτη, 1 Οκτωβρίου 2013

Η Τρίτη των βραβείων...



Έφτασε επιτέλους η μέρα ή καλύτερα η νύχτα, της παραλαβής των βραβείων από τους (κοντινούς) φίλους Παύλο και Μαριέτα (http://dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr/) και φυσικά την καλή φίλη Κατερίνα (http://followkoko.blogspot.gr/), που τιμώντας, το "διαδικτυακό  μου δωμάτιο" (blog) αλλά και εμένα προσωπικά, μου προσέφεραν ένα τιμητικό "σημάδι" που αποκαλούμε βραβείο!

1ο Βραβείο



dimiourgia-epikinonia

Τους ευχαριστώ πολύ, (έστω και καθυστερημένα) για ακόμη  μία φορά, και θα προσπαθήσω να διατηρήσω το "εθιμοτυπικό" που ακολουθείται σε αυτές τις περιπτώσεις, αν και είναι η πρώτη φορά που θα το πράξω.
Στο πρώτο βραβείο, που μου χάρισε ο φίλος Νίκος, δυστυχώς δεν το ακολούθησα...

2ο Βραβείο






Οι ερωτήσεις που είθισται να απαντούν οι βραβευμένοι:

1) Το αγαπημένο μου φαγητό
Δυστυχώς είναι πολλά.Θα διαλέξω όμως δύο "χαιδεμένα" φαγητά, που γίνονται με πολύ φροντίδα...όπως οι  μελιτζάνες με μοσχαράκι και φρέσκια ντομάτα!


Αλλά και απλές πατάτες φούρνου, με χυμό πορτοκάλι, μουστάρδα, κονιάκ και τριμένο κόλιανδρο!



2) Δεν μου αρέσει στους ανθρώπους.
Ο καθημερινός αγώνας για  το "φαίνεσθαι" και η απεχθής  αδιαφορία για το "είσθαι"...



3) Μου αρέσει οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα.
Να ανανεώνουν τα κύτταρά τους, με την πιο ανέξοδη και υγιεινή μέθοδο...το ΓΕΛΙΟ, γιατί "μία ημέρα χωρίς γέλιο, είναι μία χαμένη μέρα"


4) Με ηρεμεί.
Η φωτογράφηση, αυτής της "μαγείας" στη φύση, που (ένα μικρό μέρος της) μπορώ να απολαμβάνω στο μπαλκόνι μου!



5) Αγαπώ
Την οικογένεια μου...κι όλη τη φύση με τα πλάσματα της!




6) Με νευριάζει
Η αήθης σπατάλη, του πιο σημαντικού αγαθού για τη ζωή, του "γαλάζιου χρυσού" που είναι το Ύδωρ...!



7) Δεν αποχωρίζομαι ποτέ (αντικείμενο)
Δεν έχω πλέον, κάποια ιδιαίτερη προσκόλληση, σε κάποιο αντικείμενο, (όπως μικρή), αλλά αν είχα θα επέλεγα την κιθάρα μου





8) Όταν ήμουν μικρή χάζευα συστηματικά αφίσες
Η αλήθεια είναι πως δεν θυμάμαι πολλά. 
Κάτι που μου έκανε εντύπωση όμως ήταν οι αφίσες γνωστών καπνοβιομηχανιών...



Συνεχίζεται...με την απονομή των βραβείων σε φιλικά ιστολόγια!!!

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ 
Το "μοίρασμα", είναι μια ιδιαίτερα ευχάριστη διαδικασία, όταν σου αρέσει να φροντίζεις για το ΕΥ της ζωής και στην προκειμένη περίπτωση της διάθεσης, των +ανθρώπων.
Εύχομαι  λοιπόν, με αυτή την (ελάχιστη) κίνηση σε αυτούς τους "θολούς καιρούς", από άσχημες  καθημερινά  ειδήσεις, να μεταβληθεί  έστω και για λίγο η διάθεση των φίλων...

  1. http://cosmoskgr.blogspot.gr/
  2. http://cinemagnifique.blogspot.gr/
  3. http://katahthoniosdemon.blogspot.gr/
  4. http://areyoureadytorockmyblog.blogspot.com/
  5. http://taelia88.blogspot.gr/

...για το πρώτο (στη σειρά) βραβείο της ανάρτησης,



...και για το δεύτερο, (τονίζω στη σειρά) βραβείο
της ανάρτησης!
  


30 σχόλια:

  1. καλημερα! καλο μηνα! να χαρεις το βραβειακι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Ευγενική μου φίλη , να είσαι καλά!
      Σε ευχαριστώ πολύ ,που πέρασες για να ευχηθείς.
      Καλό μήνα να έχεις με υγεία .

      Διαγραφή
  2. Να χαρείς τα βραβειάκια σου καλή μου φίλη και συγχαρητήρια!Οι όμορφες απαντήσεις σου μου άνοιξαν την όρεξη!αχαχα!Πολύ καλοί οι φίλοι μας Παύλος και Μαριέτα κι είστε τυχεροί που ζείτε κοντά ο ένας στον άλλον!Να ξέρατε μόνο πόσο σας ζηλεύω..!Δεν πειράζει που δεν απάντησες στο δικό μου βραβείο(αχ, δε μπορώ αυτή τη λέξη!) και μην το σκέφτεσαι καθόλου.Χαρά μου ήταν που σας το ΄δωσα!Ελπίζω να γνωριστούμε κι από κοντά!Τους χαιρετισμούς μου στον Στράτο!
    Χαρούμενο μήνα να περάσετε καλοί κι αγαπημένοι φίλοι μου!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι, καλά Νικόλα, σε ευχαριστώ.
      Οι φωτογραφίες, που σου άνοιξαν την όρεξη, είναι γ-Αστρονομικά δημιουργήματά μου...!!! Η δική μου ευχή είναι, να μην μείνεις με ένα συναίσθημα, (αυτό της ζήλειας) αλλά να επιδιώξεις...η ελπίδα σου να (γνωριστούμε απο κοντά) πραγματωθεί!
      Καλό μήνα να έχετε, με δύναμη ψυχική , που θα σας προσφέρει πάντοτε υγεία σωματική, σκέψης και λόγου!!!

      Διαγραφή
  3. Σε καλησπερίζω γλυκιά xibalba και σου εύχομαι καλό μήνα! Η παρουσίαση σου στο τιμητικό βραβείο είναι εκπληκτική! Οι απαντήσεις σου είναι δοσμένες με τέτοιο τρόπο, που συνδέουν άριστα, κείμενα και εικόνες!!!
    Ο αναγνώστης σου δεν έχει παρά να απολαύσει ένα όμορφο ταξίδι "μαζί" σου! Έχεις σπουδαίο ταλέντο γραφής, πραγματικά δίνεις οξυγόνο σε έννοιες και λέξεις! Σ' ευχαριστώ για την ευγενική αναφορά σου κι εύχομαι πάντα να κερδίζεις τιμές και βραβεία της ζωής!!! Καλή κι ευχάριστη διαδρομή στις στιγμές σου !!! Τα φιλιά μου!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι, Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, απλά...!!!
      Καλό σου ξημέρωμα καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  4. Κάθε φορά με εκπλήσεις... και κάθε φορά ευχάριστα...
    Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια σου αλλά και για το κείμενο σε αυτή την ανάρτηση.
    Τέλος θέλω να σου αφιερώσω ένα τραγούδι από ένα δικό μας Σαλονικιώτικο γκρούπ που σκιαγραφεί με απόλυτη ακρίβεια το ψυχισμό αλλά και το χαρακτήρα σου Χριστινάκι μου: ΕΔΩ Η ΘΛΙΨΗ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΠΟΤΕΕΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο...σλόγκαν, Ευτάστριε.
      Σ' ευχαριστώ πολύ καλή συνέχεια και καλό ΣΚ, να χουμε!

      Διαγραφή
  5. Σ΄ευχαριστώ πολύ για το βραβείο σου. Εκτιμώ ιδιαίτερα τα λόγια σου.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρία μου, κι εγώ (εκ)Τιμώ το έργο σου και στο προσφέρω με πολύ χαρά!
      Καλό σου απόγευμα και καλό Σαββατοκύριακο να έχεις.

      Διαγραφή
  6. Ευχαριστώ πολύ για την τιμή και για το βραβείο.
    Καλή δύναμη και Ευ-λογημένη καρποφόρα, πολύκαρπη, καλλίκαρπη και ποικιλόκαρπη
    συνέχεια, στο όμοιο με το φώς (όμο-ρ-φο) ταξίδι, προς την Πνευματοκίνητη Ιθάκη!
    Έρρωσθε!
    http://paishellas.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρρωσθε, λοιπόν κι Ευδαιμονείτε, φίλε Δημήτριε.
      Καλό και δημιουργικό Σαββατοκύριακο, εύχομαι!

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Χριστινάκι μου!!με καθυστέρηση καλό μήνα κι απο μένα!!το ιστολόγιό σου αξίζει πολλά ακόμα βραβειάκια γιατί με την ποιότητά του και τη γνώση που μας προσφέρει είναι μοναδικό!!οι απαντήσεις σου σχεδόν όπως τις περίμενα..παίζει κιθάρα το κορίτσι μου??έχουμε καλλιτεχνικές ευαισθησίες βλέπω..ελπίζω να είναι καλύτερα η μητέρα σου γλυκιά μου φίλη..-πέρασα κι εγώ διάφορα με τη μητέρα μου,αλλά ευτυχώς τώρα είναι καλά!.πιστεύω να τα πούμε πολύ σύντομα Χριστινάκι μου και να είμαστε όλοι καλύτερα..φιλάκια πάρα πάρα πολλά για την ώρα..καλό σου απογευματάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, έτσι, καλλιτεχνικές ....και πολλές άλλες ευαισθησίες, εγώ τις ονομάζω και Ανησυχίες, Κατερίνα μου!
      Είναι πολύ καλύτερα η μητέρα μου, καλή μου, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Να "είστε" καλά και να περνάτε καλύτερα.
      Φιλιά πολλά και ένα όμορφο ΣΚ, να έχεις!

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα φίλη Xibalba και καλό μήνα!
    Σε ευχαριστώ και εγώ με την σειρά μου για το βραβείο που απέδωσες στον Καταχθόνιο Δαίμονα και ανταποδίδω τα εύσημα! Πιστεύω ότι το ιστολόγιό σου είναι μοναδικό στο είδος του! Συγχαρητήρια.
    Πράγματι κι εγώ εντυπωσιάστηκα από τις πολύ ωραίες, αισθαντικές και έξυπνες απαντήσεις που δίνεις στο τυπικό ερωτηματολόγιο της διαδικασίας των βραβείων. Αν κατάλαβα καλά, θα πρέπει να κάνω και εγώ το ίδιο στο δικό μου ιστολόγιο.
    Σου εύχομαι, να είσαι πάντα καλά και δυνατή, ώστε να συνεχίσεις την παρουσία σου στον ιστοχώρο που τόσο όμορφα τον κοσμεί με χρώματα, αρώματα και γεύσεις! Πάνω απ΄ όλα όμως, η πνευματική σου αύρα είναι που αφήνει τα ίχνη της στις καρδιές μας και τις σκέψεις μας.
    Να είσαι πάντα καλά φίλη Χριστίνα!
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα καλέ μου φίλε Λύκιε, τι να πρώτο σχολιάσω...από το υπέροχο σχόλιο σου που "διακοσμεί" το διαδικτυακό μου δωμάτιο!!!
      Ένα "Ευχαριστώ" δε θα χωρέσει και πολλά από τα συναισθήματα, "ευφορίας" που μου δημιούργησε, το τόσο "ξεχωριστό" σου σχόλιο, και που φυσικά υπερισχύει οποιουδήποτε βραβείου...
      Αν δεν το επιθυμείς, δεν υπάρχει καμία απολύτως υποχρέωση να ακολουθήσεις την διαδικασία...!
      Άλλωστε για εμένα είναι ένα σημάδι τιμής, που προσφέρω με μεγάλη χαρά σε ανθρώπους που μέσα από τα ψηφιακά τους λευκώματά, χαρίζουν στους αναγνώστες τους απλόχερα κομμάτια, της σκέψης τους, με τις απόψεις, τη γνώση, αλλά και με τις εμπειρίες τους...όπως ακριβώς κι εσύ!
      Σε ευχαριστώ θερμά φίλε μου.
      Καλή "φωτεινή" πνευματικά συνέχεια να έχεις!

      Υ.Γ.Αν και με έναν Λύκιο, είναι πάντα "εξασφαλισμένη"...

      Διαγραφή
    2. Φίλη μου Xibalba,
      σε ευχαριστώ και πάλι για όλα όσα λες και η ανταπόκρισή μου υπάρχει εδώ:
      http://katahthoniosdemon.blogspot.gr/2013/10/blog-post_6215.html?showComment=1381239489689#c162738616935851987
      Φιλικά,
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
  9. Xibalba μου, γεια σου!
    Δεν μπορώ παρά να σε ευχαριστήσω κι εγώ με την σειρά μου για την τιμή που μου κάνεις με την απόδοση του σχετικού σου βραβείου.
    Ωστόσο, για να είμαι ειλικρινής μαζί σου, μια και πάντα αυτό προσπαθώ δηλαδή, νιώθω λίγο... "μπερδεμένος." Χαρούμενος μεν για την απονομή του βραβείου μου αλλά και αρκετά προβληματισμένος καθώς ποτέ μου δεν είχα ασχοληθεί με την όλη φιλοσοφία των "βραβείων" μεταξύ ιστολογίων. Κατά συνέπεια, ουσιαστικά, δεν έχω καθόλου την αίσθηση του πράγματος. Δεν ξέρω π.χ. αν πρέπει να κάνω κάτι για αυτό ή με αυτό το "βραβείο". Δεν ξέρω ούτε το πώς θα απέδιδα κι εγώ με τη σειρά μου κάποια αντίστοιχα "βραβεία". Φοβάμαι δηλαδή μήπως με όλη αυτή μου την άγνοια, δείχνω τελικά "αγενής" και όχι απλά αμαθής.
    Όπως και να έχει, σ' ευχαριστώ και πάλι γιατί, το μόνο σίγουρο, με τιμά και μόνο σαν έννοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Μπερδεμένε" μου φίλε.Αυτό που περιγράφεις είναι ότι ακριβώς συνέβει και σε μένα την πρώτη φορά, που μου προσέφεραν "βραβείο"!
      Και φυσικά δεν μου άρεσε καθόλου αυτή η διαδικασία του ερωτηματολογίου, (μου θύμισε το ιστορικό του ασθενούς, που καταγράφει ένας αναισθησιολόγος πριν από την νάρκωση) την οποία και δεν ακολούθησα, όπως επίσης και το "μοίρασμα" που επίσης ήταν κάτι δύσκολο για μένα...(εκείνη την περίοδο)!
      Κι επειδή αναφέρθηκες στην "φιλοσοφία των βραβείων", δεν είναι τόσο βαρυσήμαντο, σκέψου ότι υπήρξαν άνθρωποι όπως ο Ζαν-Πωλ Σαρτρ που αποστρεφόταν τις επίσημες τελετές και τα αξιώματα και για αυτό το λόγο, το 1964, αρνήθηκε να παραλάβει το βραβείο Νόμπελ λογοτεχνίας.
      Εν ολίγοις, αυτό που θέλω να πω είναι ότι αυτό που σου προσφέρω και κατά Cosmo αποκαλούμε βραβείο, είναι μια εικόνα που θα σου υπενθυμίζει, το ενδιαφέρον μου, για την σκέψη(άποψη, βίωμα) που αποτυπώνει κάποιος άνθρωπος στην ανάγκη του να εκφραστεί...και να επι-Κοινωνεί με άλλους ανθρώπους!!!
      Εύχομαι να σε "διαφώτισα" κάπως...ή μάλλον να σε ξεμπέρδεψα!
      Να είσαι καλά.
      Καλό σου ξημέρωμα.

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα (αφού ξημερώνει)!

      Απο τις 2 Οκτωβρίου που επικοινώνησα με τον παρόντα (Συμπαντικής προοπτικής, δονητικό, κραδασμικό και ενεργειακό του πνεύματος) χώρο, είχα την ίδια απορία!

      Όμως δεν κατάλαβα, τι και που ακριβώς είναι το βραβείο-εικόνα... που προφανώς αναρτάται στον δικό μου ιστότοπο.

      Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    3. Έχεις απόλυτο δίκιο, Δημήτριε, γιατί μάλλον δεν ήμουν πολύ κατατοπιστική...
      Η δεύτερη εικόνα του βραβείου, από τις δύο ίδιες (και όχι το δεύτερο βραβείο)που σου προσφέρω, μπορείς αφού το αποθηκεύσεις πρώτα στις εικόνες σου, να το αναρτήσεις σε κάποια θέση στο ιστολόγιο σου. Αν επίσης θέλεις να αποδώσεις κι εσύ με την σειρά σου ακολουθείς τους κανόνες απαντώντας τις ερωτήσεις και προσφέροντας όπου εσύ θέλεις, ενημερώνοντας βέβαια τους διαχειριστές.
      Εύχομαι να σε βοήθησα!
      Καλό σου ξημέρωμα.

      Διαγραφή
  10. Xibalba καλώς σε βρίσκω κι επισήμως, γιατί παρακολουθώ από καιρό το μπλογκ σου!
    Μαγευτικό, υπέροχο, απολαμβάνω τις αναρτήσεις σου συνήθως τα βράδια αργά.
    Σ' ευχαριστώ πολύ για το βραβείο γλυκιά μου, να είσαι πάντα καλά!

    Την αγάπη μου και πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ απολαμβάνω τις τόσο οικίες ανθρώπινες ιστορίες που "πλέκεις" καλή μου Mary.
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα... Αιώνια Γυναίκα!
      Καλό ξημέρωμα να έχεις.

      Διαγραφή
  11. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τη σκέψη σου και την κίνησή σου!!! Συγνώμη για την καθυστέρηση της απάντησής μου!
    Εύχομαι τα καλύτερα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες και πάλι Marion.Δεν έχει καμία σημασία "ο χρόνος"...αρκεί που σου είσαι καλά και επέστρεψες "ανανεωμένη"!
      Να είσαι καλά κοπέλα μου και να κρατάς ενήμερους με τα νέα της έβδομης τέχνης!
      Καλό σου Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα! Άργησα "λίγο" αλλά ήρθα να παραλάβω το βραβείο!
    Είχα δει κι άλλα βραβεία που κυκλοφορούσαν, αλλά δεν έδινα και πολύ σημασία γιατί δεν περίμενα ποτέ ότι θα έρθει ένα και σε μένα :)
    Σ' ευχαριστώ Xibalba για το βραβείο! Νομίζω ότι από τα πιο πάνω γραφόμενα κατάλαβα πως το παραλαμβάνω και τι κάνω στη συνέχεια... ίσως και όχι... θα δείξει...
    Αυτό που δεν μπορώ σίγουρα να κάνω είναι το να δώσω το βραβείο σε άλλα blog... είναι δύσκολη η επιλογή...
    Σ΄ευχαριστώ επίσης για την παρουσία σου στο Τραγουδοποιός.GR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα Xibalba! Έχω κάνει μια ανάρτηση για το βραβείο! Σ' ευχαριστώ και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Νίκο, είδες που άδικα αγχώθηκες πως θα τα καταφέρεις...μια χαρά πήγαν όλα και πολύ καλή παρουσίαση και απάντησες στις ερωτήσεις και προσέφερες με την σειρά σου σε άλλους, όλα σούπερ!
      Εύγε λοιπόν και πάντα τέτοια!!!
      Καλό ξημέρωμα να έχεις.

      Διαγραφή
  14. Χριστίνα μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβείο που μου χαρίζεις! Ήρθα -επιτέλους- να το παραλάβω κι επίσημα! :)
    Πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου! Οι φωτογραφίες των φαγητών δε, μου ανοίξανε την όρεξη! χιχι!
    Πολλά φιλιά!! Να περνάς όμορφα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι μου, είναι αλήθεια πως με ανησύχησε το γεγονός της καθυστέρησης σου(και όχι για την παραλαβή του βραβείου φυσικά, αλλά για σένα)...για πολλούς και ευνόητους λόγους βέβαια.
      Χαίρομαι πολύ που επέστρεψες έστω και "μερικώς" ,θα αναμένω να γίνει και ολικώς η επιστροφή σου για να τα ξαναλέμε καλή μου!
      Και να σου πω πως είναι μαγειρεμένα και τραβηγμένες οι φωτό απ τα χεράκια μου, πριν τα "τσακίσουμε" χαχαχ!
      Να είσαι καλά Χριστινάκι μου φιλάκια πολλά και ελπίζω να σου έφτιαξα την διαδικτυακή προϋπόθεση για έναν καλό μήνα!

      Διαγραφή