Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2013

Ψυχή -Ένας κβαντικός υπολογιστής, συνδεδεμένος με τον υπόλοιπο κόσμο














Η Κβαντική Φυσική ανακαλύπτει την Ψυχή


Δύο παγκοσμίου φήμης επιστήμονες της κβαντικής λένε ότι μπορούν να αποδείξουν την ύπαρξη της ψυχής.
Η επιθανάτια εμπειρία συμβαίνει όταν οι κβαντικές ουσίες που αποτελούν την ψυχή εγκαταλείψουν το νευρικό σύστημα και εισάγονται στο σύμπαν γενικότερα, σύμφωνα με μια αξιόλογη θεωρία που προτείνεται από τους δύο διαπρεπείς επιστήμονες.
Η ιδέα τους πηγάζει από την αντίληψη του εγκεφάλου που είναι σαν ένας βιολογικός υπολογιστής, «με 100 δισεκατομμύρια νευρώνες 



και τις συν απτικές συνδέσεις τους, που ενεργούν ως δίκτυα πληροφόρησης», οι οποίες μπορούν να παραμείνουν στο σύμπαν, ακόμη και μετά το θάνατο, εξηγώντας τις αντιλήψεις εκείνων που είχαν σχεδόν μία εμπειρία θανάτου.




Ο Αμερικανός Dr Stuart Hameroff και ο Βρετανός φυσικός Sir Roger Penrose ανέπτυξαν αυτή την κβαντική θεωρία της συνείδησης υποστηρίζοντας ότι οι ψυχές μας περιέχεται μέσα σε δομές που ονομάζονται μικρο σωληνίσκοι που ζουν μέσα στα κύτταρα του εγκεφάλου μας.

Σε μια επιθανάτια εμπειρία οι μικρο σωληνίσκοι χάνουν την κβαντική τους κατάσταση, αλλά οι πληροφορίες στο εσωτερικό τους δεν καταστρέφονται. Ή σε απλούς όρους, η ψυχή δεν πεθαίνει αλλά επιστρέφει στο σύμπαν. Έτσι, είναι δεκτό ότι οι ψυχές μας είναι περισσότερο από την αλληλεπίδραση των νευρώνων στον εγκέφαλο. Στην πραγματικότητα κατασκευάζονται από την ίδια τη δομή του σύμπαντος – και μπορεί να υπάρχουν από την αρχή του χρόνου...


Ας πούμε ότι η καρδιά σταματά να χτυπά, το αίμα σταματά να ρέει, τότε οι μικρο σωληνίσκοι χάνουν την κβαντική τους κατάσταση αλλά η κβαντική πληροφορία εντός των μικρο σωληνίσκων δεν καταστρέφεται, δεν μπορεί να καταστραφεί, διανέμεται και διαχέεται στο σύμπαν γενικότερα.


Εάν ο ασθενής έχει αναβιώσει, από αυτή την κατάσταση τότε οι κβαντικές πληροφορίες μπορεί να πάνε πίσω στους μικροσωληνίσκους και ο ασθενής λέμε ότι είχε μια εμπειρία κοντά στο θάνατο.Σε περίπτωση όμως θανάτου του ασθενούς, η κβαντική πληροφορία μπορεί να υπάρξει έξω από το σώμα του επ “αόριστον – ως ψυχή.




Πηγές: youTube
            http://www.otyposnews.gr/





12 σχόλια:

  1. Καλημέρα, τι σημαντικά πράγματα μαθαίνουμε από σένα γλυκιά Xibalba!
    Στέκομαι στο ότι "...Η κβαντική πληροφορία μπορεί να υπάρχει έξω από σώμα επ' αόριστον ως ψυχή"
    Μαγεμένη φεύγω! Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο! Φιλάκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου ξέρεις κάτι που με απασχολεί πάρα πολύ, είναι ότι δεν λαμβάνουμε σε καμία ηλικία, "παιδεία θανάτου" (ίσως) το πιο απαραίτητο εφόδιο για να ζήσεις ... ουσιαστικά, κι όχι απλά να υπάρχεις!!!
      Το καλοκαίρι διάβασα ένα βιβλίο, με θέμα μία σημαντική έρευνα για τις επιθανάτιες εμπειρίες.Όπως καταλαβαίνεις σύντομα θα υπάρξει και συνέχεια στο θέμα αυτό που αφορά τους πάντες.
      Χαίρομαι κάθε φορά που είσαι εδώ!!!
      Να είσαι καλά φίλη μου!
      Καλό σου ξημέρωμα.

      Διαγραφή
  2. Διαισθαντικά και μόνο μπορείς να κατανοήσεις το μεγαλείο της ψυχής. Ναι, κατανοώ το νόημα της έρευνας και αποδέχομαι την αιωνιότητα της ψυχής. Ψυχανεμίζομαι πως θα γίνει θρησκευτική εκμετάλλευση μιας τέτοιας θεωρίας. Πάντως το σημαντικό είναι, πως δίχως την δική σου ενασχόληση, δεν θα είχα αντιληφθεί το παραμικρό γι' αυτήν την έρευνα. Και για αυτό σ' ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μου φίλε, δυστυχώς δε θα ναι η πρώτη φορά...για την "εκμετάλευση" που αναφέρεις!
      Μέχρι πρόσφατα η επιστημονική κοινότητα , "χλεύαζε" τις επιθανάτιες εμπειρίες, σκέψου λοιπόν την αντίδραση της θρησκευτικής κοινότητας πια θα είναι...
      Εγώ πάντως, επειδή το θέμα είναι ύψιστης σημασίας και αφορά την κβαντική φυσική, σου απαντώ με τα λόγια του Άλμπερτ Αϊνστάιν "Όποια ιδέα δεν ακούγεται από την αρχή εξωφρενική, είναι καταδικασμένη"!!!
      Να είσαι καλά.
      Σ' ευχαριστώ Ευάγγελε και σου εύχομαι να έχεις μία καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Χριστίνα μου..σ'έχω χάσει τελευταία..είχα χαθεί κι εγώ απο τα δρώμενα που με τυρράνησαν ημικρανίες τρελλές..ίσως και αυτό που χαθήκαμε..ξέρω ότι ίσως συναντηθείτε με Παύλο και Μαριέτα..θα περιμένω νέα σας..η σημερινή σου ανάρτηση όπως πάντα απίστευτες,,μας έδωσες σημαντικές γνώσεις με την έρευνα που αναλυτικά μας παρουσίασες και φυσικά με μάγεψες με όλα αυτά!!σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλάκια..ένα σούπερ Σαββατοκύριακο σου εύχομαι..Υ.Γ.Εξαιρετικό και το ιστολόγιο του Στράτου που επισκέφτηκα πριν μερικές μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου φίλη καλώς όρισες και περαστικά σου!
      Χαίρομαι πάρα πολύ που ξεπέρασες τις "τυραννικές ημικρανίες" και είσαι πάλι κοντά μας..διαδικτυακά.
      Κι επειδή το "ίσως" που αναφέρεις (για την συνάντηση Μαριέτας Παύλου) είναι γεγονός, εύχομαι να συμβεί και με σένα αυτή η συνάντηση!
      Να είσαι καλά Κατερινάκι μου σε φιλώ και σ' ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλιά σου.
      Καλή εβδομάδα να έχεις γλυκιά μου φίλη!

      Διαγραφή
  4. Ήμουν σίγουρη γι' αυτή τη θεωρία,χιχι! Καλώς σε βρήκα ;)
    Έχω χάσει μάλλον πάρα πολλές αναρτήσεις σου, αλλά θα τις διαβάσω σιγά σιγά!!
    Καλή συνέχεια, κι ευχαριστώ κι εγώ, όπως οι ως άνω ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σου φίλη μου και καλώς όρισες!
      Μου αρέσει που σε βρίσκει σύμφωνη η θεωρία αυτή. Κυρίως όμως, ότι "ανταμώσαμε" με αφορμή αυτή την ανάρτηση!!!
      Όποτε λοιπόν έχεις χρόνο, για "διαδικτυακό σεργιάνι" εύχομαι να βρίσκεις κάτι ενδιαφέρον, και στο "δικό μου δωμάτιο".
      Να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο βράδυ.

      Διαγραφή
  5. Χριστινούλα μου καλησπέρα. Οι κβαντικοί αριθμοί, όπως και τότε που ήμουν στο σχολείο, μου δημιουργούσαν ένα δέος και μία μαγεία μαζί. Έτσι λοιπόν και σήμερα, το ίδιο συναίσθημα μου δημιουργήθηκε... λες να είναι κάτι τις το καρμικό ή να'ναι ο φόβος του θανάτου που βιώνω αυτή την αίσθηση... Ότι και να'ναι σ'ευχαριστώ για το μοίρασμα της γνώσης και την ομορφιά του χαμόγελού σου που μας χάρισες. Καλό απόγευμα. Μαριέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκύτατη Μαριέτα, όλοι μας οι φόβοι είναι σαν μία πυραμίδα και στην κορυφή της πάντα δεσπόζει ο θάνατος!!!
      Η φυσική μας κατάληξη είναι "αυτός", μα δυστυχώς φτάνουμε εκεί (σχεδόν) πάντα απαίδευτοι ...
      Ίσως να μην είμαστε όμως πολύ μακριά από την από-φόβο-ποίηση, αυτής της άλλης μας (άυλης) κατάστασης που ονομάζουμε θάνατο και που είναι απλά η συνέχεια της ζωής μας με "διαφορετική" υπόσταση.
      Εύχομαι λοιπόν, η νέα φυσική που είναι η κβαντική να μας φανερώσει όλα τα "μυστικά" της Ζωής ...
      Να είσαι καλά καλή μου φίλη.
      Χαίρομαι πάρα πολύ που σας γνώρισα και που βρεθήκαμε, είστε δύο υπέροχοι άνθρωποι!!!
      Καλό βραδάκι να έχουμε.

      Διαγραφή
  6. Όπα είμαι και εγώ εδώ!!!!
    Τι σχόλιο είναι αυτό....μωρό μου;
    "να'ναι ο φόβος του θανάτου που βιώνω αυτή την αίσθηση..."
    Εμένα, τον Πρό, δεν μας σκέφτεσαι;
    Είσαι μόνο 51 Μάιων με υγεία και χαιρόμαστε που
    σ'έχουμε γυναίκα και Μαμά!!!
    Πράγματι η κβαντική θεωρία με τους αριθμούς είναι
    μία καταπληκτική ανακάλυψη και θεώρηση που
    που έχει να κάνει με τον απλό κοινό θνητό και το
    πώς λειτουργεί το συναίσθημα του θανάτου....
    Παρακολουθούσα ανελλιπώς της εκπομπές
    του Χαρδαβέλλα "τα ανεξήγητα φαινόμενα"
    Είδαμε που έγιναν κάποια πειράματα ζωντανά
    στην εκπομπή από ειδικούς που είδαν πώς
    αποχωρεί η ψυχή από το σώμα και άλλα
    τρομερά και εξίσου εντυπωσιακά για τον απλό
    άνθρωπο και μη εξοικειωμένο με αυτά τα θέματα!!!
    ...Είμαστε όλοι φιλοξενούμενοι και ..προσωρινοί
    στην Γη που την πατούμε!!!
    Γιατί να φοβόμαστε λοιπόν;
    Πάρτε..παράδειγμα τον....Μητσοτάκη!!!!!!
    ....νίκησε τον φόβο και τον θάνατο!!!
    Ουφ!!!!!!
    Τι να πω και εγώ;
    ..Έχουμε άλλα πενήντα χρόνια σκληρής και
    κακοτράχαλης ζωής!!!!
    Και πρέπει να κάνουμε.....ΥΠΟΜΟΝΉ!!!
    Χριστίνα μας πράγματι η αναρτήσεις σου
    είναι φοβερές...και δημιουργούν μεγάλους
    προβληματισμούς!!!!
    Καλό μεσημέρι φίλε Στράτο
    Χριστίνα ..κάνε αναρτήσεις αυτού του είδους..
    Θα της αντέξουμε και θα προβληματιστούμε!!!
    Παύλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λησμόνησες τα Ονείρατα Παύλο...αυτά είναι "η ανάσα" της υπομονής!!!
    Σ' ευχαριστώ πολύ που διάλεξες το ιστολόγιο μου για να κάνεις μια τόσο όμορφη ουσιαστική και τρυφερή..."εξομολόγηση" στο γλυκό "μωρό σου" την Μαριέτα!!!
    Εύχομαι αυτό που εσύ ονομάζεις "προβληματισμοί" να δημιουργούν (κάθε φορά) σε όλους μας την αναζήτηση του πραγματικού νοήματος της ΖΩΗΣ !
    Να είστε πάντα καλά, φίλοι μου.
    Καλό σας βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή