Σάββατο, 23 Νοεμβρίου 2013

Φωτό-Βραβεία!







Η δεύτερη φορά που συμμετείχα στον πολύ όμορφο διαγωνισμό φωτογραφίας (ο τρίτος στη σειρά διαγωνισμός), που διοργανώνει με μεγάλη επιτυχία η φίλη Μαρία, μου χάρισε ένα βραβείο μετά από την διαδικασία της ψηφοφορίας.
Κάτι αξιοσημείωτο επίσης είναι ότι, η ημερομηνία που ανακοίνωσε η Μαρία τον νικητή είναι στις 23/11, το 23 είναι ο αριθμός της φωτογραφίας μου και το 11 οι ψήφοι που πήρε...περίεργη σύμπτωση!!!
Και κάτι ακόμη που με χαροποιεί σε αυτή τη διαδικασία είναι η επιλογή του θέματος για τον επόμενο διαγωνισμό που θα ακολουθήσει.
Σε ευχαριστώ πολύ, για το πανέμορφο δωράκι σου και για την χαρά της συμμετοχής...

Καλή Δημιουργική συνέχεια




Βράβευση 3ου Διαγωνισμού ''Φωτογραφίζειν''.
Μετά από μια αγωνιώδης ψηφοφορία ο διαγωνισμός μας έληξε και έχουμε τους νικητές.
Καταρχήν να σας ευχαριστήσω όλους για την συμμετοχή σας και για την ψηφοφορία.
Χαίρομαι που ο διαγωνισμός είχε τόση μεγάλη ανταπόκριση.
Καλεστήκατε να στείλετε φωτογραφίες με το θέμα ''Ο δρόμος''.


Και ξεκινάμε λοιπόν.
Ιδού οι νικητές.

1ο βραβείο για την Xibalba
για την φωτογραφία 
"Στο μονοπάτι των μυστών"



2ο βραβείο στην Ελένη Φλογερά.


για την φωτογραφία
"Ο δρόμος της γνώσης"




Οι νικητές θα παραλάβουν δώρα από το MadeByHand



Η Xibalba αυτό:



και η Ελένη αυτό:



Παρακαλώ να μου γνωστοποιήσετε τις διευθύνσεις 
σας για να σας αποστείλω τα δώρα σας.
Σε περίπτωση που σας άρεσε κάτι άλλο από την 
συλλογή μου στο facebook, πολύ ευχαρίστως να σας 
τα αντικαταστήσω. 

Η υπόλοιπη βαθμολογία έχεις ως εξής:

1. Ποδηλατόδρομος. - Εξερευνητής 2
2. Όμορφη θέα - Δρόμος από ψηλά.- Δελφινάκι 0
3. Το στενό. - Panagiotis Rizos 3
4. Δρόμος ίσον τέχνη, ίσον σύνθημα. - Vicious 7
5. Όλα είναι δρόμος και ο δρόμος τελειώνει εδώ. - Panagiotis Rizos 4
6. Προχωρώντας στο άγνωστο. - Μαρία Έλενα 0
7. Ανέμελα περπατώντας... - Joan Petra 5
8. Έξοδος. - Vicious 5
9. Δρομοδείχτες - ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ 3
10. Δρόμος είναι το βλέμμα σου! - Airis 9
11. Ο δρόμος για την κορυφή. - dimosf 3
12. Ο δρόμος της Βροχής. - Levina 3
13. Ορεινή διάβαση. - dimosf 2
14. Πλασματικά διλήμματα - Ανταίος 0
15. Φθινοπωρινός δρόμος. - Marie Meraki 0
16. Όλα είναι δρόμος. - Ανταίος 0
17. Μονοπάτι αναμνήσεων. - Eleftheria S. 1
18. Φθινοπωρινό απομεσήμερο. - Funky Monkey 4
19. Πίσω στο χρόνο. - Funky Monkey 1
20. Ο δρόμος για το πουθενά.- (me) maria 0
21. Σινεμά ο παράδρομος - Xibalba 4
22. Όλο ευθεία - (me) maria 4
23. Στο μονοπάτι των μυστών - Xibalba 11
24. Κάθε δρόμος και μια ιστορία! - Paloma 0
25. Ο δρόμος της γνώσης. - Ελένη Φλογερά 10

Θα καλέσω επίσης την Xibalba να δώσει το θέμα για τον 4ο διαγωνισμό ''Φωτογραφίζειν'' που θα ξεκινήσει στις 1/12.

Ευχαριστώ και πάλι όλους σας.
Και να μη ξεχνάτε... Κόντρα σε νωθρούς καιρούς δημιουργούμε, όπως και όσο μπορεί ο καθένας.
Σας φιλώ.


Υ.Γ. H βραβευθείσα φωτογραφία ήταν αρχικά έτσι:



9 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια θερμά καλή μου φίλη Χριστίνα για τη βράβευσή σου!Είδα τα αποτελέσματα και στο ιστολόγιο της Μαρίας.Ήταν σπουδαία η φωτογραφία σου και με την επεξεργασία που έκανες(μα, πως την έκανες..!), προσέθεσες κάτι σαν διακτινιστική χροιά.Ξεχώρισε με την πρώτη ματιά.Σαν κάτι μου έλεγε πως ήταν δικιά σου...Κι όσο για την σύμπτωση των ημερομηνιών, τι να πω... μάλλον για κάρμα φαίνεται!χαχαχα!Ελπίζω να έδωσες στη Μαρία κάτι εύκολο, γιατί μπορεί να συμμετάσχω αυτήν τη φορά!
    Οι αλλαγές σου στο ιστολόγιο υπέροχες και πολύ ταιριαστές!
    Να 'σαι πάντα καλά και να δώσεις πολλά φιλιά στον Στράτο!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μου Νικόλα, χαίρομαι που σου άρεσε ο διακτινιστική χροιά, (όπως λες κι εσύ) στην φωτογραφία γιατί μου δίνεις την εντύπωση πως κι εσύ όπως κι εγώ(και πολλοί άλλοι άνθρωποι,ακόμη) θέλουμε να την "κάνουμε" από αυτό το Matrix που επί-βιώνουμε τόσο καιρό...!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ που με την (τυχαία) επιλογή σου, με έφερες στην πρώτη θέση.Όπως και ο "μπουμπούκος" λοιπόν είναι και βιβλιοπώλης έτσι κι εγώ, συνδύασα Υπουργείο και φωτογραφία χαχαχ!
      Όσο για το θέμα πιστεύω πως θα είναι μια όμορφη έκπληξη, και για μένα, πίστεψέ με, είναι το πιο υπέροχο σημείο του διαγωνισμού, αυτή η αγωνία για δημιουργία, είναι αυτή που καταφέρνει να σε αποσπάσει από το Matrix, έστω και προσωρινά και γιατί όχι να σου αλλάξει την οπτική "του"...!!!
      Είμαι βέβαιη ότι η συμμετοχή σου θα είναι σίγουρη για τον επόμενο διαγωνισμό.
      Το δε ιστολόγιο μου του άλλαξα για ακόμη μια φορά τα φώτ(όνι)α ετοιμάζοντας το για τα Χριστούγεννα, αλλά νομίζω πως μου αρέσει αρκετά και μάλλον θα το διατηρήσω για αρκετό καιρό (λέμε τώρα χαχα).
      Να είσαι καλά φίλε μου για τα όμορφα σου λόγια, και να φιλήσεις κι εσύ το κοριτΣοφάκι σου!
      Καλό σας απόγευμα και μια όμορφη εβδομάδα να περάσετε.

      Διαγραφή

  2. Φίλη Xibalba, συγχαρητήρια για την βράβευσή σου στον διαγωνισμό φωτογραφίας! Δεν με εξέπληξε βέβαια το γεγονός, αφού έχω εντοπίσει από την αρχή την υψηλή σου αισθητική στην εικόνα, όπως φαίνεται και από το έξοχο ιστολόγιό σου. Θα έλεγα ότι είσαι ειδική σε αυτό. Βεβαίως το θέμα δεν είναι έτσι απλό. Είσαι μια καλλιτεχνική φύση, που αυτό σημαίνει ότι έχεις ανοιχτή πύλη με τον εξώκοσμο και μια διαισθητική αντίληψη του κόσμου και του μετάκοσμου (υπερβατικός κόσμος). Είσαι ταυτόχρονα και εκεί και εδώ. Αυτός είναι και ο λόγος που μας μεταφέρεις (ίσως άθελά σου) εικόνες από εκεί που τα χρώματα είναι ζωντανά και ...μιλάνε!
    Πάντα ψηλά Χριστίνα!
    ΛΥΚΙΟΣ.

    (Υ.Γ. περιμένω ακόμα να μου πεις πως κάνουμε ενεργό ένα λιγκ στο ιστολόγιο!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ξεκινήσω απ' το τέλος "Ντροπή μου" θα έλθω να κεραστώ καφεδάκι και να σου τα εξηγήσω ΟΛΑ αν θέλεις κι εσύ να αλλάξεις κάτι στο ιστολόγιό σας, να το μετά-Κοσμήσεις ας πούμε...έχεις κάθε λόγο να το κάνεις, ίσως στο επιβάλει και η θεματολογία σου κάποιες φορές!Ειλικρινά θα ήταν μεγάλη μου χαρά να σου δώσω όποια πληροφορία μπορεί να χρειάζεσαι για να δώσεις την εικόνα που σε εκφράζει στο ιστολόγιό σου.Είμαι βέβαιη πως οι αναγνώστες του αλλά και οι θαμώνες του θα αισθανθούν πολύ διαφορετικά...!!!
      Πάντως νομίζω ότι από την αρχή της γνωριμίας μας, έχεις "σχηματοποιήσει με λέξεις" τόσο σωστά την αντίληψή μου για τον Cosmo που ειλικρινά εκπλήσσομαι, αν και δεν θα έπρεπε για έναν Λύκιο!!!
      Σε ευχαριστώ που βρίσκεσαι εδώ, έχεις πάντοτε την ακριβή αίσθηση ,των όσων προσπαθώ να εκφράσω και φυσικά της έννοιας της Χαοτικής Μαγείας που είναι Συνπαντική τάξη.
      Να είσαι καλά Φίλε μου, Λύκιε!

      Διαγραφή
    2. Θα είναι χαρά μου να μου προτείνεις νέες ιδέες! Πάντως σίγουρα θα ήθελα να μου πεις πως μπορώ να κάνω "ενεργό" ένα λιγκ, μέσα από την πλατφόρμα του Blogger. Σημειωτέων ότι δεν είμαι κομπιουτεράς, ούτε και γνώστης του διαδικτύου. Με χαρά σε περιμένω για ...καφέ στο αναψυκτήριό μας!

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια Χριστίνα για αυτή σου τη διάκριση.
    Χαίρομαι γιατί οι δύο φωτογραφίες που ψήφισα βραβεύθηκαν ως οι καλύτερες,μάλιστα είχα αναφέρει για πιο λόγο τις επέλεξα.
    Περιμένω με αγωνία το επόμενο θέμα του διαγωνισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Suprnova μου.
      Άντε λοιπόν, έρχεται και ο επόμενος 4ος, που μπορείς να λάβεις και εσύ μέρος!
      Τείνει να καθιερωθεί πάντως, ή μάλλον καθιερώθηκε ήδη ο διαγωνισμός "Φωτογραφίζειν" που διοργανώνει τόσο καλά η Μαρία και φυσικά, έχει ένα εξαιρετικό δημιουργικά, ενδιαφέρον!!!
      Να είσαι καλά και καλές φωτογραφίσεις να έχεις...

      Διαγραφή
  4. Έχεις τα θερμά μου συγχαρητήρια Xibalba << ποιήτρια με τις εικόνες >> .
    Πιστεύω αν μη τι άλλο είναι ένα βραβείο που ταιριάζει όσο άλλοτε σε αυτήν σου την ιδιαίτερη δυνατότητα , να συνθέτεις ένα ωραίο άρθρο μα πολύ δυνατές φωτογραφίες .

    Και πάλι ένα μπράβο σε εσένα αγαπητή Xibalba και να είσαι πάντοτε καλά εσύ και η οικογένειά σου .

    ΜΕ ΤΟΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΜΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟ

    Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ ("νονέ") Αρμαγεδδώνα για το τόσο υπέροχο "ποιήτρια με τις εικόνες" όνομα, τίτλο που μου προσφέρεις, (ίσως) από το πρώτο σου σχόλιο ...
      αλλά και για τα καλά σου λόγια!!!
      Να έχεις όμορφο ξημέρωμα.

      Διαγραφή