Δευτέρα, 2 Δεκεμβρίου 2013

Καλωσορίζω ... ακόμα έναν χειμώνα

       







ΚΑΛΟ  ΧΕΙΜΩΝΑ

Εύχομαι καλό μήνα σε όλους, με τον πιο γνωστό "μουσικό" χειμώνα (Winter) του Vivaldi.

Με μία διαφορετική και κάπως ιδιαίτερα  επεξεργασμένη μουσικά μελωδία, του κλασικού κομματιού  ...  ma ll(n)on tropo!



Eren Eralp - Vivaldi / Winter (Rock Cover) from Dokuz Film Reklam ve Animasyon on Vimeo.



















Χειμώνας

Giuseppe Arcimboldo, Winter, 1573.



Καλωσορίζω ακόμα ένα χειμώνα
κίτρινα φύλλα πέφτουνε στη γη
Γύρω μου πρόσωπα γυμνά και μόνα
ρίχνουν τα φύλλα τους κι αυτά στο χώμα

Κάτι συμβαίνει σαν να φύγαν όλοι
κορμιά ερείπια μόνα τους γυρνούν
δεν είναι μάνα τους αυτή η πόλη
ν’ ανοίξει μια αγκαλιά να μπούνε όλοι

Νάνι νάνι νάνι νάνι να
κοιμηθείτε όλοι φρόνιμα
νάνι νάνι νάνι νάνι να
φυλαχτείτε από τ’ ανθρώπινα

Δεν είναι μόνο τα σπουργίτια φως μου
τ’ αδέσποτα παιδιά των φαναριών
είναι το κρύο στην καρδιά του κόσμου
είναι ο χειμώνας που φωλιάζει εντός μου

Νάνι νάνι νάνι νάνι να
κοιμηθείτε όλοι φρόνιμα
νάνι νάνι νάνι νάνι να
φυλαχτείτε από τ’ ανθρώπινα

Νάνι νάνι νάνι νάνι να
κοιμηθείτε όλοι φρόνιμα
νάνι νάνι –νάνι νάνι να
φυλαχτείτε από τ’ ανθρώπινα











17 σχόλια:

  1. πολυ ομορφη αναρτηση!
    καλο Χειμωνα και απο εμενα!
    να εισαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλοσυνάτη Κική μου σε ευχαριστώ πολύ, έστω και μετά από τέτοια χρονική καθυστέρηση!
      Χαίρομαι που σου άρεσε.
      Σου εύχομαι με την σειρά μου να βρίσκεις "ζεστασιά" αυτόν τον χειμώνα, με ανθρώπους που αγαπάς για να περάσει όμορφα (και γρήγορα)...
      Σε ευχαριστώ και πάλι καλή σου εβδομάδα και καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Καλό σου χειμώνα Μαρία μου!
      Και με πολλές και πάντα τόσο υπέροχες "λήψεις", του φυσικού μας κόσμου!
      Καλή σου νύχτα φίλη μου.

      Διαγραφή
  3. καλό μήνα!!!!!!!!!!!!!!!!
    καλό χειμώνα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, για τις ευχές!
      Και σε σένα καλό χειμώνα εύχομαι και καλές γιορτές, από εδώ και πέρα!
      Καληνύχτα και καλή εβδομάδα, να έχεις.

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ 7Άστριε μου και έναν "ζεστό"χειμώνα να έχουμε!
      Φιλιά και καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  5. Καλό χειμώνα Χριστίνα!

    Συνεχίζουμε με τα σπασμένα μας (λόγω μνημονίου) κουπιά, ιστάμενοι όρθιοι επι των καπνιζόντων οικονομικών ερειπίων και με ακέραιες τις ψυχοπνευματικές εσώτερες δυνάμεις μας, πάντως πάντα με Συν-Παντικό προσανατολισμό!

    Έρρωσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε φορά με ένα ιδιαίτερο σχόλιο Δημήτρη.Έτσι να είναι πάντοτε ακέραιες, οι δυνάμεις μας και ΣυνΠαντικά τα Ονείρατά μας!
      Να έχεις καλό χειμώνα, φίλε μου.
      Καλή εβδομάδα και ένα όμορφο βράδυ ξεκούρασης.

      Διαγραφή
  6. Η πιό τρυφερή (!)ανάρτηση που είδα τελευταία Χριστινάκι μου για το χειμώνα..ένας άκαρδος χειμώνας σημαδεύει τις καρδιές μας με το κοριτσάκι που κάηκε απο το μαγγάλι να μας κάνει κομμάτια!ένας χειμώνας σκληρός λοιπόν φωλιάζει εντός μας και το κρύο έρχεται..κι αυτό σκληρό..και πληγώνει..εξαιρετική ανάρτηση γλυκιά μου φίλη!!μάγεψες...φιλάκια σου στέλνω και την αγάπη μου..Υ.Γ.ο Vivaldi σε όλες του τις εκδοχές μοναδικός!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου να είσαι καλά!
      Σε ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια.
      Δεν ξέρω αν η "ύπνωση" που δημιουργεί το μαγγάλι, για πόσο ακόμη θα μας κρατά θεατές σε τέτοιες ανθρώπινες απώλειες ...χαμούς μικρών παιδιών, νεαρών, γερόντων,με απλές αναφορές!
      Να είσαι καλά και να έχεις έναν "Δραστικό" χειμώνα!!!
      Πολλά φιλιά για καληνύχτα φίλη μου.

      Διαγραφή
  7. Ένα θεσπέσιο καλωσόρισμα στον όμορφο Χειμώνα, από ένα πλάσμα της Μητέρας Φύσης, την Xibalba!
    Ηχοχρώματα, εικόνες και ποίηση...
    Εξαίσιο!
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Y.Γ. Σε προσκαλώ στην τελευταία μου ανάρτηση, για να επιλέξεις και εσύ την εικόνα φόντου, στον Καταχθόνιο Δαίμονα.
      http://katahthoniosdemon.blogspot.gr/2013/12/blog-post_6.html
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    2. Φίλη Xibalba, ελπίζω το μήνυμα που έστειλα στο e-mail σου, να το έχεις ήδη λάβει. Εκτός και αν αυτό που υπάρχει στο προφίλ σου, δεν ισχύει!
      Ευχαριστώ.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    3. Λύκιε μου να είσαι καλά και να έχεις εσύ και οι δικοί σου άνθρωποι έναν καλό χειμώνα!
      Σ' ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιό σου!

      Διαγραφή
    4. Αξιοποίησα ήδη, την πρόσκλησή σου φίλε μου!
      Υπάρχουν κάποια τεχνικά κολλήματα βέβαια, που σου ανέφερα στα σχόλιά μου.
      Ότι γνωρίζω όμως και αν μπορώ να σε βοηθήσω θα το πράξω (μόλις βρω τον χρόνο)!!!
      Καλή εβδομάδα και καλό βράδυ να έχεις.

      Διαγραφή