Κυριακή, 29 Δεκεμβρίου 2013

Ευχή για ένα κομμάτι...Ζωής







La marioneta

Αν ο Θεός ξεχνούσε για μια στιγμή ότι είμαι μια μαριονέτα φτιαγμένη από κουρέλια και μου χάριζε ένα κομμάτι ζωή, ίσως δεν θα έλεγα όλα αυτά που σκέφτομαι, αλλά σίγουρα θα σκεφτόμουν όλα αυτά που λέω εδώ. 
Θα έδινα αξία στα πράγματα, όχι γι’ αυτό που αξίζουν, αλλά γι’ αυτό που σημαίνουν. 
Θα κοιμόμουν λίγο, θα ονειρευόμουν πιο πολύ, γιατί για κάθε λεπτό που κλείνουμε τα μάτια, χάνουμε εξήντα δευτερόλεπτα φως. 
Θα συνέχιζα όταν οι άλλοι σταματούσαν, θα ξυπνούσα όταν οι άλλοι κοιμόταν. 
Θα άκουγα όταν οι άλλοι μιλούσαν και πόσο θα απολάμβανα ένα ωραίο παγωτό σοκολάτα! 
Αν ο Θεός μου δώριζε ένα κομμάτι ζωή, θα ντυνόμουν λιτά, θα ξάπλωνα μπρούμυτα στον ήλιο, αφήνοντας ακάλυπτο όχι μόνο το σώμα αλλά και την ψυχή μου.


Θεέ μου, αν μπορούσα, θα έγραφα το μίσος μου πάνω στον πάγο και θα περίμενα να βγει ο ήλιος. Θα ζωγράφιζα μ’ ένα όνειρο του Βαν Γκογκ πάνω στα άστρα ένα ποίημα του Μπενεντέτι κι ένα τραγούδι του Σερράτ θα ήταν η σερενάτα που θα χάριζα στη σελήνη. 


Θα πότιζα με τα δάκρυα μου τα τριαντάφυλλα, για να νιώσω τον πόνο από τ’ αγκάθια τους και το κοκκινωπό φιλί των πετάλων τους…. 

Θεέ μου, αν είχα ένα κομμάτι ζωή… 


Δεν θα άφηνα να περάσει ούτε μία μέρα χωρίς να πω στους ανθρώπους ότι αγαπώ, ότι τους αγαπώ. Θα έκανα κάθε άνδρα και γυναίκα να πιστέψουν ότι είναι οι αγαπητοί μου και θα ζούσα ερωτευμένος με τον έρωτα. 


Στους ανθρώπους θα έδειχνα πόσο λάθος κάνουν να νομίζουν ότι παύουν να ερωτεύονται όταν γερνούν, χωρίς να καταλαβαίνουν ότι γερνούν όταν παύουν να ερωτεύονται!



 Στο μικρό παιδί θα έδινα φτερά, αλλά θα το άφηνα να μάθει μόνο του να πετάει. Στους γέρους θα έδειχνα ότι το θάνατο δεν τον φέρνουν τα γηρατειά αλλά η λήθη.


 Έμαθα τόσα πράγματα από σας, τους ανθρώπους… Έμαθα πως όλοι θέλουν να ζήσουν στην κορυφή του βουνού, χωρίς να γνωρίζουν ότι η αληθινή ευτυχία βρίσκεται στον τρόπο που κατεβαίνεις την απόκρημνη πλαγιά. Έμαθα πως όταν το νεογέννητο σφίγγει στη μικρή παλάμη του, για πρώτη φορά, το δάχτυλο του πατέρα του, το αιχμαλωτίζει για πάντα.


 Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί. Είναι τόσα πολλά τα πράγματα που μπόρεσα να μάθω από σας, αλλά δεν θα χρησιμεύσουν αλήθεια πολύ, γιατί όταν θα με κρατούν κλεισμένο μέσα σ’ αυτή τη βαλίτσα, δυστυχώς θα πεθαίνω.


 Να λες πάντα αυτό που νιώθεις και να κάνεις πάντα αυτό που σκέφτεσαι. Αν ήξερα ότι σήμερα θα ήταν η τελευταία φορά που θα σ’ έβλεπα να κοιμάσαι, θα σ’ αγκάλιαζα σφιχτά και θα προσευχόμουν στον Κύριο για να μπορέσω να γίνω ο φύλακας της ψυχής σου. Αν ήξερα ότι αυτή θα ήταν η τελευταία φορά που θα σ’ έβλεπα να βγαίνεις απ’ την πόρτα, θα σ’ αγκάλιαζα και θα σου ‘δινα ένα φιλί και θα σε φώναζα ξανά για να σου δώσω κι άλλα.


 Αν ήξερα ότι αυτή θα ήταν η τελευταία φορά που θα άκουγα τη φωνή σου, θα ηχογραφούσα κάθε σου λέξη για να μπορώ να τις ακούω ξανά και ξανά. Αν ήξερα ότι αυτές θα ήταν οι τελευταίες στιγμές που σ’ έβλεπα, θα έλεγα “σ’ αγαπώ” και δεν θα υπέθετα, ανόητα, ότι το ξέρεις ήδη. Υπάρχει πάντα ένα αύριο και η ζωή μας δίνει κι άλλες ευκαιρίες για να κάνουμε τα πράγματα όπως πρέπει, αλλά σε περίπτωση που κάνω λάθος και μας μένει μόνο το σήμερα, θα ΄θελα να σου πω πόσο σ’ αγαπώ κι ότι ποτέ δεν θα σε ξεχάσω. 



Το αύριο δεν το έχει εξασφαλίσει κανείς, είτε νέος είτε γέρος. Σήμερα μπορεί να είναι η τελευταία φορά που βλέπεις τους ανθρώπους που αγαπάς. Γι’ αυτό μην περιμένεις άλλο, κάν’ το σήμερα, γιατί αν το αύριο δεν έρθει ποτέ, θα μετανιώσεις σίγουρα για τη μέρα που δεν βρήκες χρόνο για ένα χαμόγελο, μια αγκαλιά, ένα φιλί και ήσουν πολύ απασχολημένος για να κάνεις πράξη μια τελευταία τους επιθυμία. 


Κράτα αυτούς που αγαπάς κοντά σου, πες τους ψιθυριστά πόσο πολύ τους χρειάζεσαι, αγάπα τους και φέρσου τους καλά...
βρες χρόνο να τους πεις "συγνώμη", "συγχώρεσέ με", "σε παρακαλώ", "ευχαριστώ" κι όλα τα λόγια αγάπης που ξέρεις.
Αν δεν το κάνεις σήμερα, θα είναι όπως χθες κι αν δεν το κάνεις ποτέ, δεν πειράζει.
Ξεκίνα να κάνεις πράξη τα Όνειρά σου
Τώρα είναι η ώρα...

Το ποίημα έγραψε ο Μεξικάνος εγγαστρίμυθος Johnny Welch για την κούκλα που χρησιμοποιούσε στις παραστάσεις του
Η μουσική είναι του RENE AUBRY
Frenesie(Invites sur la Terre) & 
Lungomare(Plaisirs D'Amour)



...σήμερα, απόψε.




ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ
ΣΕ ΟΛΟΥΣ






23 σχόλια:

  1. καλημερα, καλη Πρωτοχρονιά να εχεις....
    Χρονια πολλα κι ευτυχισμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ skouliki για τις ευχές σου!
      Κι εσύ να έχεις υγεία για Χρόνια Πολλά.
      Και μια νέα ακόμη πιο Δημιουργική Χρονιά, να διανύσεις.

      Διαγραφή
  2. Απαπα υπέροχοι στίχοι τους ακούω συχνά , έχω ζήσει σε κείνα τα μέρη εξ ου και οι επιρροές μου .
    ΄΄Si yo tubiera vida΄΄.
    Να συμφωνήσω σε όσα γράφεις , το αύριο είναι μακριά το σήμερα είναι εδώ.
    Σε φιλώ για όσα διάβασα
    Καλή Χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Nikol, με αυτά τα όμορφα λόγια διάλεξα να εκφράσω την ευχή μου κι εγώ για το Νέο κομμάτι Ζωής που έρχεται και ονομάζουμε εμείς οι άνθρωποι νέο έτος...
      Μπορώ να σου πω ότι έχω ζηλέψει την εμπειρία ζωής,που απέκτησες από "εκείνα τα μέρη" και να σου ευχηθώ στον νέο χρόνο που κοντοζυγώνει να εκπληρώσεις όσο πιο πολλές επιθυμίες σου, με υγεία και αγάπη!!!
      Φιλιά πολλά.
      Καλή Πρωτοχρονιά να έχεις.

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ονειροπόλε φίλε μου...
      Να είσαι καλά κι αυτή τη χρονιά που θα 'ρθει να παραμείνεις αισιόδοξος, πραγματώνοντας τα Όνειρά σου!!!

      Διαγραφή
  4. Στο πήρα να κάνω την δική μου ευχή.
    Που είναι αυτή...
    Αντί ευχής, που εθιμικά ανταλλάσσουμε αυτές τις μέρες, καταθέτω αυτό το απόσπασμα του ποιήματος La marioneta, με την ευχή...όλοι μας να το κάνουμε πράξη και να πάψουμε να ζούμε σαν μαριονέτες του κακού μας εαυτού. Καλή Χρονιά σε όλους.
    Ευχαριστώ για το ... δώρο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τι καλά που έπραξες ΕΥάγγελε!!!
      Έτσι ΄να γίνει, όπως μοιράζεσαι αυτή σου την επιθυμία, έτσι κι εγώ σου εύχομαι να εκπληρωθεί αυτή τη χρονιά που πλησιάζει, συμπληρώνοντας όλα τα "κενά" κομμάτια στις ψυχές μας.
      Σ΄ευχαριστώ πολύ.
      Να έχεις καλή Πρωτοχρονιά.

      Διαγραφή
  5. Υπέροχα λόγια....μου άρεσε πολύ!!!!!
    Έτσι πρέπει να ζούμε την κάθε μας στιγμή....γιατί κάθε στιγμή μας είναι μοναδική...!!!
    Καλή πρωτοχρονιά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευαίσθητη Ωραιοζήλη μου, χαίρομαι που σου άρεσε, γιατί έτσι κάνει πιο πολύτιμη την Ευχή μου για μια πιο Καλή κι ευλογημένη Χρονιά!!!
      Να έχεις υγεία και να ομορ(Υ)φαίνεις την κάθε στιγμή, γιατί είναι Μονα-Δική σου!
      Χρόνια σου Πολλά.

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Θένκια 7Άστριε!
      Φιλιά και μια καλή χρονιά γεμάτη όμορφες "λήψεις"...και δίχως, ελΛείψεις!!!

      Διαγραφή
  7. Εκπληκτικό άρθρο! Και αποδομένο με τον μοναδικό σου τρόπο φίλη Xibalba. Με ενθουσιάζεις κάθε φορά που ποιείς εμπνευσμένα χαοτικά μάγια!
    Καλή χρονιά σου, φίλη.
    Κάθε φορά που φεύγω από το ιστολόγιό σου, νοιώθω νοσταλγία και ενοχές που αφήνω πίσω μου αυτόν τον τόσο όμορφο πνευματικό ονειροκόσμο...
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λύκιε μου σ΄ευχαριστώ για τα γραφόμενά σου, είναι τόσο όμορφο αυτό που περιγράφεις ..."πνευματικό ονειρόκοσμο", ένα μικρό σημείο του διαδικτυακού κόσμου που ονομάζουμε ιστολόγιο,αλλά και τόσο κολακευτικός ο τίτλος της Χαοτικής Μάγισσας...
      Οπότε κι εγώ θα σου ευχηθώ Καλή Χρονιά μ' ένα τραγούδι που μ αρέσει πολύ https://www.youtube.com/watch?v=Tpt6g38SnIg

      Διαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά, Χριστίνα μου με Υγεία πάνω απ' όλα! Και για τη γιορτή σου ότι επιθυμείς να ευδοκιμήσει άμεσα! (ξέχασα η ασυγχώρητη) να σου ευχηθώ νωρίτερα! Καλή Χρονιά γλυκιά μου, σε φωτεινούς και γόνιμους λεωφόρους κι έναστρους καθάριους ουρανούς ονείρων και στόχων στο διάβα του 2014! Να είσαι πάντα καλά! Το κείμενο κι η μουσική Υπέροχα! Δεν τα ήξερα κι ενθουσιάστηκα!
    Πέρασες όμορφα κι αισιόδοξα μηνύματα, όπως πάντα άλλωστε!
    Ευχές πολλές κι ανθηρές σε όσους αγαπάς! Φιλιά πολλά με ζεστή αγκαλιά!:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα ακόμη όμορφο τραγούδι για σένα Κατερίνα μου, https://www.youtube.com/watch?v=NmmMMiu75w0 για να είναι "γόνιμες" οι τόσο όμορφες ευχές σου!!!
      Σου εύχομαι πάντα να φυτεύεις τους σπόρους των επιθυμιών σου και να θερίζεις καρπούς, ΜοναΔικών εμπειριών...
      Καλή σου Χρονιά φίλη μου

      Διαγραφή
  9. Καλή χρονιά σου εύχομαι!!!!!!!!!!!!! Ό,τι ονειρεύεσαι για αυτό το χρόνο ας βγει αληθινό!
    Η ανάρτησή σου με ενθουσίασε! Και η εικονογράφηση επίσης
    Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και για εσένα φίλη μου εύχομαι να χαίρεσαι μοναδικά την κάθε "στιγμή αυτού του κόσμου" ...
      http://xibalbaawe.blogspot.gr/2013/04/blog-post_12.html
      Πολλά φιλιά και μια Καλή Χρονιά γεμάτη ελπίδα !!!

      Διαγραφή
  10. Καλή κι ευλογημένη χρονιά Χριστινάκι μου,με υγεία ευτυχία αγάπη δημιουργικότητα και ψυχική ανάταση!!μαγευτική ανάρτηση με απογειωτικές εικόνες συναρπάζουν μάτια και ψυχή!!!την αγάπη μου σου στέλνω και άπειρα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλοδεχούμενη η αγάπη σου κι οι ευχές σου Kateρίνα μου, στη νέα αυτή χρονιά που θα συνεχίσουμε όλοι το ταξίδι μας, με τη βαλίτσα μας, γεμάτη από όνειρα κι επιθυμίες και εισιτήριό, την πνευματική και η σωματική υγεία μας!
      Να έχεις υπομονή για να ξεπεραστούν "όλα" γρηγορότερα φίλη μου και να μην υπάρξει πια κανένα εμπόδιο στην (επόμενη)"συνάντηση" όοοολης της Παρέας!!!
      Πολλά φιλάκια.
      Καλή Χρονιά.

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα Χριστινάκι μου,σέυχαριστώ για τις ευχούλες σου,με συγκινείς πολύ!κάνω υπομονή δεν γίνεται κάτι άλλο τι να κάνουμε..γέλασες με όσα έγραψα στον Νικόλα για το σαλέπι?ούτε του Νικόλα του αρέσει!!όλα όμως τα υπόλοιπα που έχετε εκεί μας τρελαίνουν!!!!!!!θα τύχει να έρθουμε κι εμείς κάποια στιγμή οπότε η παρέα θα ανασυνταχτεί!!τον Παύλο αν το κατάλαβες τον βάφτισα Πρόεδρο,να μη γςλάσουμε και λίγο?περιμένω να πάει στον Νικόλα να δεί το σχόλιο για το σαλέπι να δω τι θα μας σούρει!!!!!!!!!πάντως ζήλεψα που δεν ήμουν μαζί σας..πιστεύω ότι δένουμε πολύ έτσι όπως έχει διαμορφωθεί το παρεάκι!απλά εμείς είμαστε μακριά!θα επανέλθω να τα πούμε!!Υ.Γ το ξέρω ότι τρώτε καλά εκεί με την απίστευτη κουζίνα!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Τα γλυκά του Ελενίδη βρε Χριστινάκι δεν αφήνουν κανένα νάγιάσει απο ότι κατάλαβα!!αυτά τα τρίγωνα πανοράματος!!!!!!!!!!!!που με έστειλες βρε παιδί μου!!όταν πρόκειται να το ξέρω ότι θα ταξιδέψουμε για να έρθουμε να σας βρούμε, με μιά βδομάδα δίαιτα θα είμαι πρίν!άντε συν και μιά βδομάδα μετά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Katούλα μου ελάτε εσείς με το καλό και μη σκιάζεσαι για τα κιλά!
      Άλλωστε χειμώνας είναι ακόμη. προλαβαίνεις να βάλεις και να χάσεις κιλά...!!!
      Και όπως είπα και στο Νίκο και τη Σοφία, μετά τα τρίγωνα Πανοράματος, "θα βγάλουμε και τετράγωνο με μεζέ"!
      Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα να περάσεις!

      Διαγραφή