Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου 2013

Χρωστούγεννα ... μ' ένα Tango








έτσι...γιατί στο χρωστώ




Απόψε θ' αλλάξω χρώμα 
σ΄όλο το φόντο τ' ουρανού
 με πινελιά μενεξεδιά 
στης μνημοσύνης  τ' άστρο
έτσι... γιατί στο χρωστώ



απ' όλες  τις  πανσέληνες
 που είχαν  πικρό το  χνώτο
θα φυλακίσω  όλο το φως  
μες των δοντιών  το σμάλτο
έτσι...γιατί στο χρωστώ




 Σ 'αυτήν του Ήλιου τη τροπή 
 με σε ταγκό θα στροβιλίσω  
σαν την deλή του φεγγαριού 
 τ'αστέρια όλα θ' αγγίξω



και θα  φυλάξω  όλο το φως
μες της καρδιάς τον χτύπο
να τον ακούς να λησμονάς 
του σκοταδιού τις πίκρες 
έτσι...γιατί στο χρωστώ
7Άστερε   

Ν-Α-Χ-Ρ-Ι-Σ-Τ-Ι
Σ-Τ-Ι-Ν-Α-Ρ-Χ-Ι
Χριστίνα 





Καλά Χριστούγεννα  
σε όλους









  


                                     

34 σχόλια:

  1. Ευλογημένα Ηλιούγεννα-Χριστούγεννα Χριστίνα! Το εξ ουρανού καταβαίνων ειρηνικά παλλόμενο Φώς, ας χορεύει εν υ(η)μίν και μεταξύ μας! Έτη αληθινά δημιουργικά, πολύκαρπα, ποικιλόκαρπα και φωτόμορφα!

    Να είσαι πάντα καλά.

    Έρρωσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μου φίλε Δημήτρη, θα φυλάξω το ΕΥλογημένα Χριστούγεννα!!!
      Είθε το παλλόμενο Φως, να διασπάσει τις αιωρούμενες μάζες σωματιδίων απ τους ουρανούς μας, πριν ψελλίσουμε ...Αμήν!
      Σ' ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου.
      Καλά Χριστούγεννα!!!

      Διαγραφή
  2. Xibala σου εύχομαι καλά Χριστούγεννα και καλή χρονιά!! Αυτή η όμορφη κοπέλα στην φωτό είσαι εσύ νομίζω! Έτσι εξηγούνται ολα, δλδ το ωραιο γούστο στις εικονες σου και την μουσικη σου. Εχει δικιο ο Αρμαγεδων που σε λεει ποιητρια με τις εικόνες!!! Καλή Χρονιά.Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωνσταντίνε καλώς όρισες.
      Σ' ευχαριστώ φίλε μου, για τα καλά σου λόγια και τις θερμές ευχές σου!
      Κι όπως έλεγε κι ο ιστορικός μας Πλούταρχος "Η αξία της ζωής μετριέται με την ωραιότητα της και όχι με το μήκος της" ...
      Σου εύχομαι κι εγώ να περάσεις, όμορφα και ξένοιαστα Χριστούγεννα!
      Καλό σου ξημέρωμα.

      Διαγραφή
  3. Συναρπαστικό το τανγκό σου!
    Ευχαριστούμε και για τις ευχές!
    Στις ανταποδίδω στο πολλαπλάσιο και σε φιλώ γλυκά!
    Καλά Χριστούγεννα σε όλους! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καταπληκτικό βίντεο είναι όλη η έμπνευση της αφιέρωσης (ανάρτησης).Μ έχει συνεπάρει πραγματικά και μου έχει δημιουργήσει τόσο έντονα συναισθήματα, που αντιλήφθηκα ότι "όφειλα" (χρωστούσα) να τα εξωτερικεύσω συντροφιά μ αυτή την υπέροχη μουσική...
      Σ' ευχαριστώ ΠΟΛΥ για τα γλυκά σου λόγια!!!
      Να είσαι καλά Πέτρα μου και να περάσεις ολοΦώτεινα Χριστούγεννα.

      Διαγραφή
  4. Χαρούμενα κι ευλογημένα Χριστούγεννα να περάσετε με υγεία πάνω απ' όλα και πολύ αγάπη!
    Σ' ευχαριστούμε πολύ για τις ευχούλες σου και να 'στε πάντα καλά!Η φωτογραφία σου πολύ όμορφη, όσο κι η αφιέρωση στον 7άστερο... εξαιρετική!!!Χαρούμενο απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλα μου, καλή μας σκέψη έρχεται πολλές φορές, "μπροστά σας, ένας καλός "συντονισμός μας λείπει μόνο...που θα μας πάει θα τον βρούμε κι αυτόν!
      Καλοί μου φίλοι, εγώ σας ευχαριστώ κι ας μην σας έχουμε συναντήσει, (ακόμη) κάποτε θα συντονιστούμε και γιαυτό το σκοπό!
      Να είστε καλά, με Ύψιστη Υγεία και ξενοιασιά, να περάσετε όμορφα και γλυκά Χριστούγεννα!!!
      Καλό ξημέρωμα.

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφη η ανάρτηση σου.....καλά, ευλογημένα, χαρούμενα κι ευτυχισμένα Χριστούγεννα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες γλυκύτατη Ωραιοζήλη μου, με τις τόσο όμορφες ευχές σου.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου.
      Η ευχή σου "ευλογημένα Χριστούγεννα" είναι πολύτιμη!!!
      Να είσαι καλά και να περάσεις ομορφότερα....αυτά τα Χριστούγεννα.

      Διαγραφή
  6. Χριστινάκι μου.
    Θα σου απαντήσω με ένα τραγούδι ενός αγαπημένου μου που έφυγε...και τι σύμπτωση...αυτόν το δίσκο μου τον δώρισες εσύ πριν 18 χρόνια.
    Για το χαμόγελό σου τραγουδώ
    που όσο κι αν πόνεσες δεν το εγκαταλείπεις
    που με κουράγιο με γεμίζει αν το δω
    και χάνονται με μιας τα σύννεφα της λύπης

    Είμαι στ’ αλήθεια τυχερός που σ’ έχω εδώ
    όταν τα πράγματα ζορίζουνε τριγύρω
    και ξέρω αν τύχει και ποτέ εξαντληθώ
    θα `σαι στο πλάι μου επάνω σου να γείρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 7Άστριέ μου, να είμαστε πάντα καλά για να πραγματώνεις αυτόν τον στίχο..."αν τύχει και ποτέ εξαντληθώ, θα `σαι στο πλάι μου επάνω σου να γείρω"
      Καλά μας Χριστούγεννα
      ...και επιτέλους καλέ μου, σταμάτα να τρως τα αμύγδαλα (που είναι για τους κουραμπιέδες) σύνδρομο Άναμπελ, λέγεται αυτό!!!
      Φιλιά πολλά, για να έχουμε ένα καλό ξημέρωμα.

      Διαγραφή
  7. Φίλη Xibalba, σου εύχομαι Χρόνια Πολλά, με υγεία, αγάπη και δύναμη για ότι μέλλει να συμβεί! Εύχομαι να είσαι πάντα η ευαίσθητη, ρομαντική, διαισθητική και ποιητική μας φίλη, που τόσο εκτιμούμε και σε έχουμε όλοι ανάγκη!
    Με μεγάλη εκτίμηση,
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις όμορφες ευχές, όμορφες στιγμές τις ακολουθούν καλέ μου φίλε Λύκιε, σαν τα "λαμπιόνια", στολίζοντας με φως τις καρδιές και τα μάτια με λάμψη!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου, που αποτύπωσες με "λέξεις" (ουσίας) στολίδια τον γιορτινό τοίχο του "διαδικτυακού δωματίου μου".
      Ειλικρινά με συγκίνησες...
      Να έχεις πάντα Υγεία και Πνεύμα Φωτεινό εσύ και όλοι οι άνθρωποι που αγαπάς για Χρόνια Πολλά!!!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία.
    Πάντα καλές στιγμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι πάντα καλά και γεμάτη ενέργεια και χαμόγελο, για ν' ανατρέπεις το σκηνικό των "νωθρών καιρών" καλή μου Μαρία!
      Σ' ευχαριστώ πολύ.
      Χρόνια σου πολλά και χρωματιστά.

      Διαγραφή
  9. πολλές και θερμότατες ευχές και για την προσωπική σου εορτή φίλη μου! Να περνάς όμορφα και όπως εσύ το θέλεις... δεν είναι πάντα εύκολο θα πεις αλλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Θερμότατες"....ωχ;;;
      Νημερτή μου, αυτή η λέξη θα απαγορευτεί οσονούπω, από το λεξιλόγιο μας, με την διαδικασία του κατεπείγοντος!
      Σ΄ευχαριστώ πολύ καλέ μου φίλε, τις έχουμε όλοι ανάγκη αυτές τις ευχές...μήπως και καταφέρουν να φωτίζουν, τη γωνιά με το "κρυμμένο κουτάκι" της ομοψυχίας.
      Να είσαι καλά και να περάσεις όμορφα τούτες τις μέρες.
      Και να έχεις Χρόνια Πολλά με τον πανέμορφο Colombo!

      Διαγραφή
  10. Αγαπημένο μου Χριστινάκι χρόνια σου πολλά για την γιορτούλα σου!!πολύχρονη γερή κι ευτυχισμένη και να περνάς τις Άγιες αυτές μέρες όμορφα και γλυκά!η ανάρτηση εξαιρετική όπως πάντα,μαγεύεεις όσους σε γιαβάζουν και έρχονται στο μαγευτικό ιστολόγιό σου!Υ.Γ έχω διακόψει προσωρινά την ροή του ιστολογίου μου-πρόβλημα υγείας με την μητέρα μου-πιστεύω να τα πούμε σύντομα..τις ευχές μου και στον Στράτο!με υγεία και ευτυχία πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου φίλη λυπάμαι για την μητέρα σου.Να ξέρεις ότι έχεις την καλή μας σκέψη συντροφιά, ώσπου να ξεπεραστεί η όποια ασθένεια.
      Σε ευχαριστώ-ουμε πολύ για τις ευχές σου και τα όμορφα λόγια σου.
      Σε αναμένουμε σύντομα κοντά μας, για Χρόνια Πολλά με υγεία προσωπική και οικογενειακή!!!
      Πολλά φιλιά Κατερίνα μου.

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Marion μου.
      Κι εσύ να έχεις όμορφες και Cineρπαστικές στιγμές για Χρόνια Πολλά!!!

      Διαγραφή
  12. Χρόνια πολλά και καλά με υγεία και οικογενειακή ευτυχία, να ευχηθώ και εγώ με την σειρά μου έστω και καθυστερημένα στην "Ποιήτρια με τις εικόνες " αλλά και στους-στις φίλους-ες θαμώνες του πανέμορφου αυτού ιστότοπου .
    Ας είναι αυτές οι Άγιες ημέρες το απάγκιο μας και η ελπίδα που θα ευοδωθεί ως καρπός από αυτές για το μέλει γενέσθαι το δικό μας αλλά και αυτόν τον τόπο, την Πατρίδα μας .

    ΜΕ ΤΟΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΜΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟ

    Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ σε, καλέ μου φίλε Αρμαγεδδώνα.
      Έτσι να είναι αυτές οι μέρες με μια μικρή "παρέμβαση,"Μέλι...γενέσθαι" για όλους τους ανθρώπους σε κάθε μας ημέρα αλλά και νύχτα!!!
      Οι επιθυμίες σου...προσωπικές ευχές μου, για Χρόνια Πολλά, Φωτεινά και πάντα με αγάπη.

      Διαγραφή
  13. Τις ευλογιες του Dies Natalis Solis Invicti να εχουμε ή κατα την πιο ανατολιτικη εκδοχή του , καλα Μιθράγεννα να εχουμε . Ομως επειδη η ουμανιστικη μου φυση παθαινει αλεργιες με τις γιορτες των θεων , εγω σου ευχομαι οι στιγμες σου να ειναι γεματες φώς .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και οι εορτές είναι "τονωτικά" στη σχέση των ανθρώπων με τους αιώνιους κύκλους της φύσης https://www.youtube.com/watch?v=LGdEv4GxhS8 και όχι των Θεών
      Εδώ όπως και να 'χει είσαι καλοδεχούμενος ειδικά, παρέα με την πολύτιμη συντροφιά σου την ευχή ..."οι στιγμές σου να είναι γεμάτες φως"
      Σ΄ευχαριστώ πολύ Τρελέ!


      Υ.Γ.Εκτός από τρελός του Χωριού είσαι και αλλεργικός ουμανιστής..;Πολλές ιδιότητες και Χρόνια Πολλά να έχεις.

      Διαγραφή
  14. Χρόνια Πολλά, η γέννηση του Χριστού να φέρει αγάπη στις καρδιές όλων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι να είναι Δελφινάκι μου πάντοτε..κι όχι μόνο στην προσμονή των Χριστουγέννων!!!
      Πολλά φιλιά και Χρόνια Πολλά και σε σένα για να απολαμβάνεις χαρούμενη τη ζωή σου.

      Διαγραφή
  15. http://www.youtube.com/watch?v=qslOmClV2pU

    Για ευχες και λογια που δεν ειναι ποτε αρκετα...
    Νασαι παντα καλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ανώνυμε.
      Χρόνια με Πολλά χρωματιστά Όνειρα σου εύχομαι.
      ..."γιατί ο χρόνος δεν υπάρχει" όπως λέει και το τραγούδι!!!
      https://www.youtube.com/watch?v=q872rkW6hr4

      Διαγραφή
  16. Χρόνια πολλά κι από εμένα,
    αν και καθυστερημένα,
    λάμπει ο ήλιος για να λάμψεις,
    κι όλες τις καρδιές να κάψεις...

    Χριστούγεννα Ηλιούγεννα περάσαν
    καλό δωδεκάμερο γιορτινό...

    φιλιά πολλά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφο, Μarron μου!
    Αέναα συμβάντα, στους κύκλους της Ζωής...
    Σ' ευχαριστώ πολύ που αποτύπωσες την "λαμπερή" ευχή σου!
    Να είσαι καλά και να έχεις καθημερινά εορταστική διάθεση ...για ζωή.
    Φιλιά και μια νέα (πιο) Φωτεινή Χρονιά σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ XIBALBA . Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Παρατηρητή.
      Χαίρομαι που επέλεξες για το σχόλιό σου, αυτή την εορταστική στιγμή, προσφέροντας μου τις ευχές σου!
      Να είσαι καλά για Χρόνια (και σχόλια) Πολλά!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ.
      Καλή Πρωτοχρονιά σου εύχομαι.

      Διαγραφή