Παρασκευή, 21 Φεβρουαρίου 2014

Από την ... «Φιλοσοφία τῶν λουλουδιῶν»




Το πανέμορφο ποίημα, του Νικηφόρου Βρεττάκου, με τίτλο "Γένεση" από την «Φιλοσοφία τῶν λουλουδιῶν», γέννησε μία επιθυμία και σε μένα, ποια...;Να δημιουργήσω ένα βίντεο, για αυτόν τον  "συμπαντικό ύμνο" σε τούτα τα άνθη.
Και οι πρωταγωνιστές αυτού γαρύφαλλα, από τις γλάστρες μου, που αιχμαλώτισα με τον φακό της φωτογραφικής κάμερας.





ΓΕΝΕΣΗ


Αὐτὸ τὸ γαρύφαλλο, ποὺ κρατώντας το
ἀνάμεσα στὰ τρία μου δάχτυλα
τὸ σηκώνω στὸ φῶς, 




μοῦ μίλησε καὶ
παρὰ τὸν κοινὸ νοῦ μου τὸ κατανόησα.
Μι᾿ ἁλυσίδα ἀπὸ ἀτέλειωτους γαλαξίες συνεργάστηκαν,
διασταύρωσαν κάτω στὴ γῆ φωταψίες
- τὸ σύμπαν ὁλόκληρο πῆρε μέρος στὴ γέννηση
αὐτοῦ τοῦ γαρύφαλλου.



Κι᾿ αὐτὸ ποὺ ἀκούω εἶναι οἱ φωνὲς
τῶν μαστόρων του μέσα του









Είναι το πρώτο μου βίντεο και το αφιερώνω σε όλους τους  αναγνώστες... που διαβαίνουν την διαδικτυακή πύλη της Xibalba.


8 σχόλια:

  1. καλημερα!
    ευχαριστουμε πολυ για την αφιερωση!
    το πρωτο σου βιντεο ειναι υπεροχο!
    μπραβο! :)
    να εισαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου, σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Πίστεψέ έχω ξεχωρίσει την καλή σου διάθεση, σε κάθε σου πέρασμα από το ιστολόγιό μου.
      Να είσαι καλά και να περάσεις ακόμη καλύτερα το Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφος συνδυασμός κειμένου και φωτογραφιών!Το έκανα αμέσως κοινή χρήση!Να φτιάχνεις συχνότερα βίντεο!Η αφιέρωσή σου εξαιρετική και σ' ευχαριστούμε πολύ!Να 'στε πάντα καλά φίλοι μας!!!Έχετε την αγάπη μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλα μου, κομμάτι δύσκολο, να κάνω "σύντομα" και άλλο βίντεο, γιατί ομολογώ πως παρότι είναι ένα 2' βίντεο σπατάλησα πολύ χρόνο, για να συναρμολογήσω εικόνες με στίχο και μουσική.
      Είναι μεγάλη η χαρά και η ικανοποίηση, μετά την αξιολόγησή σας και ίσως αυτά με οδηγήσουν ξανά στην δημιουργία και άλλων "ιδεών", για βίντεο...!!!
      Σας ευχαριστώ πολύ!
      Τα φιλιά μου για να περάσετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο και την καλή μου σκέψη συντροφιά σας.

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Σας μερσώ και πάλι 7Άστριε!!!
      Φιλιά για ένα όμορφο ΣΚ.

      Διαγραφή
  4. Ένα υπέροχο βίντεο, ύμνος στην Δύναμη της Δημιουργίας, με την πένα του Βρεττάκου και την αισθητική υφή της φίλης Xibalba! Ήμουν βέβαιος ότι κάθε απόπειρα και πειραματισμός σου στην υψηλή αισθητική των εικόνων, των ήχων και των μηνυμάτων, θα εστέφετο από απόλυτη επιτυχία. Το βιντεάκι σου, ήρθε να επιβεβαιώσει αυτή μου την πεποίθηση. Μπράβο Xibalba και συνέχισε να μας προσφέρεις, αυτό που μόνο εσύ ξέρεις και μπορείς! Την υψηλή ποιότητα στην αισθητική αντίληψη.
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μου φίλε σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Περιγράφεις και αναλύεις κάθε φορά, τόσο ιδιαίτερα και συνάμα όμορφα τις απόψεις σου...
      Ειλικρινά χαίρομαι που βρίσκεσαι εδώ και εκφράζεις τις απόψεις σου.
      Να είσαι καλά Λύκιε.
      Καλό σου ξημέρωμα.

      Διαγραφή