Πέμπτη, 20 Μαρτίου 2014

Σύνδρομο Down - Μια ημέρα αφιερωμένη στις ψυχές που ήρθαν στη γη ... με ένα επιπλέον χρωμόσωμα


3ο χρωμόσωμα στο 21ο ζεύγος=3.21








Πέρασαν κάποιοι μήνες που είχα κάνει μία ανάρτηση, (Πάμπλο Πινέδα - Όταν τα "διαφορετικά" όνειρα, πραγματώνονται) για έναν "μαχόμενο άνθρωπο" με σύνδρομο Down.


Λίγους μήνες αργότερα, έφτασε ένα φρικτό σχόλιο - απάντηση,  σε κάποιον αναγνώστη, που φυσικά  δεν επέτρεψα ως τώρα, να "λερώσει" το ψηφιακό μου λεύκωμα (blog), δίνοντας του έγκριση δημοσίευσης.
Αποφάσισα όμως, με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ανθρώπων με σύνδρομο Down, να δώσω κι εγώ την απάντησή μου σε αυτόν τον άγνωστο, μέσα από κάποια βίντεο,  με μια ακόμη αναφορά σε αυτές τις ψυχές, που κατοικούν στα σώματα...με σύνδρομο Down.





Συνήθως, κάθε κύτταρο στο σώμα ενός ατόμου περιέχει 46 χρωμοσώματα. Μερικές φορές, ωστόσο, ένα μωρό γεννιέται με περισσότερα ή λιγότερα χρωμοσώματα. Σε αυτή την περίπτωση το μωρό διαθέτει περισσότερα ή λιγότερα γονίδια ή οδηγίες από το κανονικό.


Ένα από τα πιο συνηθισμένα παραδείγματα μιας γενετικής πάθησης που προκαλείται από ένα επιπλέον χρωμόσωμα είναι το σύνδρομο Down. Άτομα με αυτή την πάθηση έχουν 47 χρωμοσώματα στα κύτταρά τους αντί για 46 επειδή έχουν τρία αντίγραφα του χρωμοσώματος 21 αντί για 2.



Πάμπλο Πινέδα: ο τριανταεννιάχρονος Ισπανός είναι ο πρώτος στην Ευρώπη πτυχιούχος πανεπιστημίου που έχει συνδρομο Down. Έχει δίπλωμα δασκάλου και πτυχίο στη Ψυχολογία της Εκπαίδευσης. Γυρίζει τον κόσμο δίνοντας μερικές από τις πιο επιδραστικές διαλέξεις των τελευταίων ετών. 

         






 Le Huitième Jour








Εαρινή ισημερία 






6 σχόλια:

  1. Τι να σου πω ρε Χριστινάκι μου συγκινήθηκα τόσο.Έβαλες το ρατσισμό στη θέση του με αυτή σου την ανάρτηση.Σου αξίζουν πολλά μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω ότι θα ήθελα να του "παρέχω" καμία "θέση" του ρατσισμού σε αυτό το "λεύκωμα"(ιστολόγιο).
      Θα μπορούσες να πεις μάλιστα, ότι ίσως προσπάθησα να τον "ξορκίσω", με μουσικές (Sigur Rós) Ψυχές και ΧρωμοΣώματα...!!!
      Σ' ευχαριστώ Ευτάστριε μου, να είσαι καλά.
      Καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  2. Εκπληκτική δημοσίευση καλή μου Χριστίνα!Την κοινοποίησα στο google+!Πρέπει να τη δουν και να τη διαβάσουν όλοι!Να 'στε καλά φίλοι μου!Έχετε πάντα την αγάπη μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλα μου σε ευχαριστώ πολύ.Μου έχει λείψει πολύ "το διαδικτυακό σεργιάνι" κι αυτό γιατί έχασα την επαφή με ξεχωριστούς φίλους, όπως είστε εσύ και η Σοφία σου και τα άαααλλα μέλη της (προεδρευόμενης) παρέας μας...με νοείς υποθέτω.
      Σας στέλνω τα φιλιά και την πάντοτε, καλή μας σκέψη να σας ακολουθεί όπου κι αν βρίσκεστε.
      Μας λείπετε φίλοι...
      Να έχετε υγεία και να περνάτε όμορφα!

      Διαγραφή
  3. Πόσα μπορεί να καταλάβει μια ματιά ,
    πόσα μπορούν τα χείλη να μιλήσουν ,
    πόσο μπορεί ν' αντέξει μια καρδιά
    όταν η σκέψη είναι κάποια ..κάποιοι να σιγήσουν ;

    Αποτέλεσμα αυτής της ιδιαίτερης φύσης σου και της ευαισθησίας "Ποιήτρια με τις εικόνες" είναι και αυτήν η ασίγαστη αγάπη της μάνας που σου περισσεύει για όλα τα παιδιά ...
    Στάθηκες για ακόμη μια φορά εκεί που σου αρμόζει ...αφού έχεις το χάρισμα να ακολουθείς τον δρόμο σου και να ταξιδεύεις τον θαμώνα σε τόσο ..ευαίσθητες χορδές .

    Να' σαι πάντοτε καλά εσύ και οικογένειά σου και πάντοτε στις επάλξεις σου .

    ΜΕ ΤΟΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΜΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟ

    Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιητά μου, πάντοτε τόσο ξεχωριστός ο λόγος σου με μια ιδιαίτερη σπουδαιότητα που κάθε φορά, βρίσκει στόχο την ψυχή των ανθρώπων...όπως ακριβώς και την δική μου!!!
      Να είσαι καλά.
      Σε ευχαριστώ πολύ.
      Καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή