Παρασκευή, 1 Απριλίου 2016

Ξύπνα ψυχή μου...





Ένα από τα πιο μαγευτικά, "Χαοτικό" θέαμα μέσα στη φύση είναι τα πέταλα ενός λουλουδιού.
Η αίσθηση μου στην θέα αυτής της ενέργειας της φύσης, μοιάζει τόσο με τους στίχους αυτού του τραγουδιού, που με οδήγησε να το μοιραστώ μαζί σας, με την ευχή μου ο μήνας της Αφροδίτης Απρίλης να ανοίξει τις αμπαρωμένες απ' τα σκοτάδια,  ψυχές μας  





Ξύπνα ψυχή μου, ξύπνα ψυχή μου τα φτερά σου για να ανοίξεις
Ξέχνα τα όλα, είναι πια ο καιρός που τα παλιά θα σβήσεις
Ξύπνα καρδιά μου, ξύπνα την άνοιξη που φτάνει να αγκαλιάσεις
Δεν είναι τέρμα, είναι η αρχή και έχεις πολλά να μάθεις




Θα `ρθει ατέλειωτος Απρίλης
σα γνώριμη δροσιά στα χείλη
Θα `ρθει ο χρόνος να σε πάρει
σαν άνεμος απ’ το Βαρδάρη




Ξύπνα ζωή μου, ξύπνα και πάρε ουρανό στα δυο σου χέρια
Κλείσε τα μάτια, το όνειρο άσε να σε πάει στα αστέρια
Ξύπνα ματιά μου, ξύπνα να δεις τον ήλιο που ανατέλλει
Μη μετανιώνεις, είν’ η ζωή μικρή τέτοια δε θέλει


Θα `ρθει ατέλειωτος Απρίλης
σα γνώριμη δροσιά στα χείλη
Θα `ρθει ο χρόνος να σε πάρει
σαν άνεμος απ’ το Βαρδάρη


Στίχοι: Ηλίας Πετρογιάννης
Μουσική: Πράσσειν Άλογα




Ένα όμορφο μουσικό κομμάτι από την υπέροχη ταινία

"Η ΙΡΙΣ ,ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ"





ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ 
ΣΕ ΟΛΟΥΣ





2 σχόλια:

  1. καλο μηνα, πολυ όμορφες σκέψεις αλλα και εικόνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ skouliki.
      Εύχομαι οι σκέψεις μαζί με τις εικόνες, να καταφέρουν "ξελογιάσουν" την διάθεση όλων μας, γι΄αυτόν τον ατέλειωτο εαρινό Απρίλη!

      Διαγραφή